اولین تریلر سریال ویچر (The Witcher) را تماشا کنید

پس از مدت‌ها انتظار، سرویس نتفلیکس در نهایت اولین تریلر سریال ویچر (The Witcher) را منتشر کرد. این اقتباس تلویزیونی بزرگ به زودی با بازی هنری کاویل پخش خواهد شد.

مجموعه بازی The Witcher طرفداران بسیاری دارد اما سریال ویچر، عمده محتوای خود را از مجموعه رمان‌های نویسنده لهستانی، آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) الهام گرفته و این مسئله در اولین تریلر سریال نیز ملموس است.

تیم سازنده در چند ماه اخیر تمام تلاش خود را کرده که سریال را برای عرضه در اواخر سال 2019 آماده کند. اوایل این ماه، نتفلیکس اولین تصاویر سریال را منتشر کرد که در آن می‌توانستید تصویر هنری کاویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری و آنیا چالوترا در نقش ینیفر را مشاهده کنید. حال با آغاز کامیک کان سن دیگو 2019، تیم سازنده اولین تریلر سریال را منتشر کرده تا طرفدار بدانند که باید منتظر چه چیزی باشند. این تریلر رسمی را در ادامه مشاهده کنید.

اولین تریلر سریال ویچر – The Witcher

فیلمبرداری فصل اول سریال در ماه مه به پایان رسید و به نظر می‌رسد که پیش تولید آن نیز در مراحل پایانی قرار دارد. این تریلر شاید هنوز برای بسیاری از طرفداران ویچر قانع کننده نباشد اما آن‌ها بی‌صبرانه منتظر تماشای سریال هستند. تا اینجا اکثر طرفداران با چشم تردید به این مجموعه نگریسته‌اند، این مسئله بیشتر از انتخاب‌ بازیگران عجیب سریال نشات می‌گیرد که دقیقا آن چیزی نبود که طرفداران انتظار داشتند. مخاطبان هنوز هم دقیقا نمی‌دانند که این مجموعه قرار است اقتباس دقیقی از بازی‌های ویدیویی باشد یا رمان‌ها و هر کدام از این دو، طرفداران خاص خودشان را دارد و این کار سریال را سخت‌تر هم می‌کند!

با همه این تفاسیر، آن طور که از تریلر مشخص است، این سریال یک اقتباس وفادارانه از کتاب‌ها به نظر می‌رسد که اتفاق خوبی است، با این حال برای اطمینان از این مسئله باید تا پخش سریال صبر کنیم. فصل اول سریال ویچر در 8 قسمت به صورت همزمان از سرویس نتفلیکس منتشر می‌شود. هنوز تاریخ دقیق پخش سریال مشخص نشده است اما به گفته سازندگان بین بین ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) تا ماه دسامبر (اواسط آذر ماه) می‌توانید منتظر آن باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. عزیزانی که از سال اول سریال تاج و تختا دیدن یادشونه بازیگر نقش جان اسنو هم زیاد معروف نبود پس باید زمان داد هر چند نظر ما مردم ایران هیچ جایه دونیا دیده نمیشه و نادیده گرفته میشه. ولی فکر کنم فصل به فصل بریم جلو فیلم قوی میشه و امیدوارم فیلم نامش قوی باشه و نشه ته فیلما پیش بینی کرد

  2. اصلا حال نکردم باهاش

  3. شباهتی نداره به بازیش

  4. بازیگر مردش چ خوشتیپه