فیلم بلید

فیلم بلید (Blade) با بازی ماهرشالا علی به سینما باز می‌گردد

کمپانی مارول در اواخر پنل اختصاصی خود در کامیک کان سن دیگو 2019 خبر از بازسازی فیلم بلید (Blade) با نقش‌آفرینی ماهرشالا علی داد. اتفاقی که هواداران خون‌آشام دنیای کمیک‌های مارول را حسابی به وجد آورد.

اگر رونمایی از فاز چهارم دنیای کامیک‌های مارول، چهار فیلم جدید و اخبار مربوط به شبکه­ دیزنی پلاس در جریان پنل اختصاصی مارول استودیو در کامیک کان امسال برای شما کافی نبود، حالا بهتر است کمی منصف باشید و با تایید بازسازی سری فیلم‌های تیغه نمره قبولی را به عملکرد مارول در همایش امسال بدهید.

بلید، ابر قهرمان نیمه انسان و نیمه خون­آشام دنیای مارول که آخرین بار در کالبد وسلی اسنایپس در اوایل سال 2000 روی پرده­ سینماها رفته بود، باری دیگر با نقش‌آفرینی ماهرشالا علی به پرده نقره‌ای باز می‌گردد. با وجود اینکه اسنایپز در نقش بلید عالی ظاهر شد، اما استودیو مارول قصد دارد این بار از بازیگر جدیدی برای ایفای این نقش استفاده کند. بازیگری حرفه‌­ای با کارنامه‌­ای درخشان که موفق شده دو بار جوایز آکادمی را از آن خود کند.

با در نظر گرفتن استایل بازی و توانایی‌هایی که علی دارد، می‌توان به ظهور یک بلید دوست‌داشتنی امیدوار بود؛ زیرا این بازیگر سیاهپوست طی سال‌های اخیر توانسته بارها به خوبی از عهده ایفای نقش‌های مختلف و دشوار بربیاید. از آنجایی که کاراکتر بلید یک ابر قهرمان تمام و کمال نیست و حتی گاهی از او به عنوان یک ضد قهرمان یاد می­‌شود، ایفای نقش این کاراکتر چند بعدی و پر رمز و راز کار ساده‌­ای نخواهد بود و در نتیجه مارول به سراغ فرد درستی رفته است.

کامیک‌های بلید یکی از نیره‌ترین و خشن‌ترین کامیک‌های دنیای مارول هستند در نتیجه از الان می‌توان فیلم بلید را اثری خشن با درجه سنی بزرگسالان درنظر گرفت. بازسازی فیلم تیغه در ابتدای فاز چهارم دنیای سینمایی مارول احتمالا خبر از تغییر رویه­ استودیو مارول در فیلم‌های این فاز جدید می‌­دهد و به نظر این فاز نسبت به فازهای قبلی خشن‌تر و جدی‌تر خواهد بود، موضوعی که پیش از این در فیلم‌های برگرفته از کامیک‌های DC شاهد بوده‌ایم.

نظر شما در مورد بازسازی فیلم Blade چیست؟ آیا این شخصیت را می‌شناسید؟ نظرات خود پیرامون عملکرد مارول در کامیک کان سان دیگو امسال را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ن نظری ندارم با تشکر از دستاندکاران

  2. ایول هم فیلمو دوس دارم هم بازیگرش

  3. هیچ وقت فکر نمیکردم دبواره برسن سمت این سینمایی

  4. ماراهال علی چ معروف شد سریع

  5. بلید 1 و 2 عالی بودن