گوشی ویوو زد 5

گوشی ویوو Z5 در تصاویر تبلیغاتی رسمی به نمایش درآمد

اخیرا گزارش شد که گوشی ویوو Z5 روز نهم مرداد در چین رونمایی می‌شود. حالا مدیر تولیدات کمپانی Vivo با انتشار تصاویر تبلیغاتی این محصول، طراحی و رنگ‌بندی آن را آشکار کرده است. ویوو زد ۵ دارای دوربین سه‌گانه، حسگر اثر انگشت مخفی و سه رنگ زیبا خواهد بود.

پیش‌تر از طریق رگولاتوری چین (TENAA)، به وجود یک نمایشگر 6.38 اینچی آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس در گوشی ویوو Z5 پی برده بودیم. ظاهرا حسگر اثر انگشت هم زیر این پنل جای خواهد داشت. اما سنسور اصلی در ماژول دوربین سه‌گانه، 48 مگاپیکسلی خواهد بود و با سنسورهای 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی (که این یکی باید سنسور عمقی باشد) همراهی می‌شود.

گوشی ویوو Z5

این تصاویر تبلیغاتی نشان می‌دهند که کمپانی ویوو، یک دکمه فیزیکی را هم برای دستیار هوشمند Jovi در دستگاه گنجانده است؛ حتی با وجود اینکه ویوو زد 5 یک گوشی پرچمدار به شمار نمی‌رود. در سمت دیگر نیز، سایر دکمه‌های ضروری مانند کلیدهای پاور و کنترل صدا تعبیه شده‌اند.

به نظر می‌رسد جنس پنل عقب، شیشه‌ای باشد و یکی از نسخه‌ها را به رنگ مشکی با رگه‌های سبز می‌توان دید. رنگ دوم عمدتا بنفش و سومین رنگ، آبی آسمانی است که در گوشی های ویوو اس 1 و ویوو وای 7 اس هم دیده بودیم.

نخستین تصاویر تبلیغاتی گوشی ویوو Z5