آپدیت گلکسی ای 70 سامسونگ

آپدیت جدید گلکسی ای 70 قابلیت فیلمبرداری Super Steady را به دوربین اضافه کرد

آپدیت جدید گلکسی ای 70 سامسونگ (Samsung Galaxy A70) قابلیت جذاب فیلمبرداری Super Steady را به همراه دارد. این قابلیت به ضبط ویدیوهایی با کمترین لرزش ممکن کمک می‌کند.

تازه‌ترین آپدیت گلکسی ای 70 سامسونگ یک قابلیت جذاب را به این گوشی میان‌رده اضافه کرده است؛ ما در مورد قابلیت فیلمبرداری Super Steady صحبت می‌کنیم. در میان تمام گوشی‌های خانواده گلکسی ای سامسونگ که امسال عرضه شدند، تا پیش از عرضه‌ی ای 80 باید گلکسی ای 70 را بهترین گزینه از نظر قابلیت‌ها و امکاناتی در حد پرچمداران بدانیم. به طور مثال این دیوایس از شارژ سریع 25 وات بهره می‌برد و دوربین سه‌گانه‌ای با سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی در پشت آن به کار رفته است.

دوربین گلکسی A70 با قابلیت‌های جذابی نظیر ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن و اموجی‌های واقعیت افزوده (AR Emoji) همراه است که برای نخستین بار آن‌ها را در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ ملاقات کرده بودیم. حالا یکی دیگر از قابلیت‌های پرچمداران سامسونگ، قابلیت فیلمبرداری Super Steady به این دیوایس آمده است.

Super Steady از دوربین فوق عریض برای ضبط ویدیوهایی بدون لرزش کمک می‌گیرد

Super Steady یک لرزشگیر نرم افزاری است که وقتی مشغول فیلمبرداری هستید فعال می‌شود و برای ضبط ویدیویی بدون لرزش از دوربین فوق عریض گوشی شما کمک خواهد گرفت. این قابلیت برای نخستین بار همراه با گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ معرفی شد. البته هنوز نحوه‌ی عملکرد این ویژگی مشخص نیست، اما آنطور که از شواهد پیداست با روشن کردن آن می‌توانید ویدیوهایی با کمترین لرزش ممکن را ضبط کنید. البته از آنجایی که این قابلیت از دوربین فوق عریض کمک می‌گیرد، پس برای استفاده نباید نور محیط مورد نظر کم باشد.

همچنین لازم به ذکر است که این قابلیت زاویه دید کامل 123 درجه‌ای که دوربین فوق عریض ضبط می‌کند را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و حداکثر وضوح ضبط شدنی با آن فول اچ دی با نرم 30 فریم بر ثانیه است. شما می‌توانید با فشار دادن آیکون آپدیت گلکسی ای 70 سامسونگ در بالای اپلیکیشن دوربین، قابلیت Super Steady را فعال کنید.

آخرین پچ امنیتی همراه آپدیت جدید گلکسی ای 70 نیست

آپدیت جدید گلکسی ای 70 علاوه بر اینکه Super Steady را به ارمغان میاورد، عملکرد نمایشگر لمسی و پایداری دوربین را نیز بهبود می‌بخشد. با این حال آخرین پچ امنیتی گوگل همراه آن نیست. این به‌روزرسانی با شماره نرم افزاری A705FNXXU2ASF5 منتشر شده است. برای دریافت آن به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و سپس وارد بخش Software update شوید. اگر برای منطقه‌ی شما منتشر شده باشد، گزینه‌ی Download نمایان می‌شود. روی آن کلیک کنید تا به‌روزرسانی دانلود شده و سپس روی گوشی شما نصب شود.

آپدیت گلکسی ای 70 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*