دوربین سلفی گلکسی نوت 10

دوربین سلفی گلکسی نوت 10 احتمالا به حالت شب مجهز می‌شود

یک منبع ادعا می‌کند که دوربین سلفی گلکسی نوت 10 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10) هم همانند دوربین‌های پشتی آن به حالت شب مجهز خواهد بود.

روز گذشته اطلاعات جالبی در مورد گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 توسط افشاگران به بیرون درز پیدا کرد و حالا ما می‌خواهیم در مورد یک شایعه‌ی جدید صحبت کنیم: گفته می‌شود دوربین سلفی گلکسی نوت 10 سامسونگ به شب مجهز می‌شود.

البته منبع این خبر چندان شناخته شده نیست، پس نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم چنین خبری صحت دارد؛ اما اخر واقعیت داشته باشد، چقدر خوب می‌شود که سامسونگ حالت شب را به دوربین سلفی گوشی‌هایش نیز بیاورد.

آیا حالت شب می‌تواند عکس‌های گروهی ثبت شده با دوربین سلفی گلکسی نوت 10 را نیز شامل شود؟

اگر اهل سلفی گرفتن با دوستان و خانواده‌ی خود هستید، همیشه به این فکر کرده‌اید که چطور ممکن است در یک عکس سلفی کسی حرکت نکرده باشد یا از کادر خارج نشده باشد. قابلیت Flaw Detection سامسونگ عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و زمانی که شخیص حرکت کرده باشد یا پلک بزند، به شما خبر می‌دهد تا اوضاع را درست کنید و مجددا عکس بگیرید. هرچند این گزینه‌ی بسیار خوبی برای تهیه‌ی یک عکس سلفی باکیفیت است، اما حالت شب نمی‌تواند چند نفر را تشخیص دهد و حرکات آن‌ها یا از کادر خارج شدنشان را هم همزمان به شما هشدار دهد.

اگر به تنهایی مشغول عکاسی سلفی هستید، حالت شب قطعا می‌تواند برای شما مفید باشد و به درستی کار کند. همچنین در صورتی که مطمئن هستید می‌توانید یک سلفی گروهی صاف و بدون ایراد را بگیرید نیز این قابلیت نقش خودش را ایفا می‌کند. ما انتظار داریم علاوه بر دوربین سلفی گلکسی نوت 10 ، سامسونگ این قابلیت‌ را به گوشی‌های سری گلکسی اس 10 خود نیز بیاورد. همانطور که با عرضه‌ی اس 10، حالت شب برای گوشی‌های سری گلکسی اس 9 و نوت 9 نیز منتشر شد.

اینکه آیا دوربین‌های جلو و عقب کهکشانی‌های غول پیکر جدید سامسونگ از حالت شب بهره می‌برند یا خیر، موضوعیست که به زودی مشخص می‌شود. تنها دو هفته تا رونمایی از این دیوایس در شهر نیویورک باقی مانده است، ولی ما همچنان به کنجکاوی در موردش ادامه می‌دهیم. اگر می‌خواهید با عملکرد حالت شب بیشتر آشنا شوید، ما در مقاله‌ی زیر نمونه عکس‌های تهیه شده با این حالت توسط گوشی گلکسی اس 10 پلاس را منتشر کرده‌ایم که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قطعا اینم مث سایر دوربینه قوی خواهد بود

  2. البته توی اس ده شاهدش نبودم احتمال داره اینجا هم نباشه

  3. باعث خجالته اکه نباشه خیر سرش بهترین پرچم داره