آنر بند 5

دستبند آنر بند 5 (Honor Band 5) معرفی شد

دستبند آنر بند 5 (Honor Band 5) جدیدترین دستبند ردیابی سلامتی و ورزشی شرکت آنر محسوب می‌شود. در این مطلب بیشتر با دستبند آنر بند ۵ آشنا خواهیم شد.

شرکت آنر به وسیله برگزاری یک رویداد، از محصولات جدیدی رونمایی کرد. دو گوشی آنر 9 ایکس و آنر 9 ایکس پرو، لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو و دستبند آنر بند 5 جدیدترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

سبک طراحی جدیدترین دستبند سلامتی شرکت آنر با مدل قبلی یکسان است. البته در مدل جدید، یک ردیاب تناسب اندام متفاوت در نظر گرفته شده تا به شیوه‌ای حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر، به ارزیابی نوع و جزئیات فعالیت‌های ورزشی بپردازد.

ویژگی‌های آنر بند 5

ابعاد نمایشگر از نوع امولد آنر بند 5 برابر 0.95 اینچ بوده و از رزولوشن 240 در 120 پیکسل بهره می‌برد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش برابر 282 پی‌پی‌آی است. این نمایشگر با شیشه‌های منحنی 2.5D پوشانده شده تا در برابر خط و خش مقاومت داشته باشد. سازنده مدعی شده باتری دستبند آنر بند 5 با یک مرتبه شارژ کامل، برای 14 روز دوام می‌آورد.

آنر بند 5

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جدید دستبند تازه معرفی شده، توانایی ارزیابی اکسیژن خون است. این قابلیت برای افراد دارای فعالیت‌های مغزی بالا بسیار مفید خواهد بود. کوهنوردان نیز از طریق محاسبه اکسیژن خون خود، به اطلاعاتی بسیار ضروری دست پیدا می‌کنند. اگر سطح اکسیژن بین 90 الی 100 درصد باشد، همه چیز امن و امان بوده و مشکلی شما را تهدید نمی‌کند. اگر رقم بین 70 الی 90 درصد است، می‌بایست سطح فعالیت را کاهش بدهید. وقتی میزان اکسیژن خون به کمتر از 70 درصد رسید، می‌بایست خیلی سریع به پزشک مراجعه کنید.

دستبند آنر بند 5 قادر است به صورت 24 ساعته به مانیتور ضربان قلب شما بپردازد. پشتیبانی از نسخه دوم ویژگی TruSleep سبب می‌شود دستبند، حین خواب، در پس‌زمینه وضعیت ضربان قلب کاربر را مانیتور کند. از آن جایی که با یک دستبند ورزشی سر و کار داریم، تعداد زیادی حالت ورزشی مختلف برایش در نظر گرفته شده است. گفتنی است پشتیبانی از فناوری ان اف سی یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستبند در مقایسه با دیگر محصولات مشابه به شمار می‌رود.

برای خرید نسخه عادی باید 27 دلار پرداخت کنید. قیمت نسخه پشتیبانی‌کننده از ان اف سی 32 دلار است. خرید اولین نسخه از هم‌اکنون امکان‌پذیر است، اما برای نسخه دارای ان اف سی باید یک هفته دیگر صبر کنید.