آیفون 11

اطلاعات جدیدی در مورد دوربین آیفون 11 اپل منتشر شد

دوربین آیفون ۱۱ یکی از اصلی‌ترین تغییرات آن در مقایسه با گوشی پرچمدار اپل در سال گذشته محسوب می‌شود. به تازگی اطلاعات جدیدی درباره آیفون 11 شامل دوربین آن به دست آورده‌ایم.

چند ماه مانده به رونمایی گوشی های آیفون سال 2019، حجم شایعات منتشر شده درباره آن‌ها شدیدا افزایش پیدا کرده است. بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت 9to5Mac، گوشی هوشمندی با شماره مدل D42 (iPhone12,3) جایگزین آیفون ایکس اس خواهد شد. گوشی جایگزین آیفون ایکس اس مکس دارای شماره مدل D43 (iPhone12,5) است. سومین گوشی هوشمند اپل در سال 2019، جایگزین گوشی اقتصادی اپل در سال 2018، با شماره مدل N104 (iPhone12,1) شناخته می‌شود.

ابعاد نمایشگر هر سه گوشی جدید، با مدل‌های قبلی معرفی شده در سال 2018 یکسان خواهد بود. به این ترتیب ابعاد نمایشگر آیفون 11 و آیفون 11 مکس به ترتیب 5.8 اینچ و 6.5 اینچ بوده و در گوشی آی او اسی اقتصادی سال جاری، از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی استفاده خواهد شد. رزولوشن نمایشگر از نوع OLED آیفون ایکس آی و آیفون ایکس آی مکس به ترتیب 1125 در 2436 پیکسل و 1242 در 2688 پیکسل است. نوع پنل در گوشی آیفون ایکس آی آر به ال سی دی و رزولوشن به 828 در 1792 پیکسل کاهش پیدا خواهد کرد.

اپل امسال نیز تصمیم ندارد قید درگاه لایتنینگ را زده و آن را با درگاه یو اس بی C جایگزین کند، هر چند یک آداپتور یو اس بی C داخل جعبه گوشی قرار خواهد داد. یکی دیگر از دست و دلبازی‌های اپل برای اولین مرتبه، قرار دادن شارژر سریع 18 واتی داخل جعبه است. پیش از این، کاربران برای خرید شارژر سریع باید 30 دلار جداگانه پرداخت کرده یا به سرعت پایین شارژر پیش‌فرض درون جعبه قناعت می‌کردند.

آیفون 11

بر اساس گزارش تازه منتشر شده درباره آیفون 11، خبر حذف قابلیت 3D Touch از این گوشی به همراه دو مدل دیگر تایید می‌شود. اپل به وسیله حذف این قابلیت از آیفون ایکس آر اولین قدم را برداشت و اکنون در پی گسترش آن است. اگرچه قابلیت 3D Touch هزینه زیادی روی دست اپل می‌گذارد، اما بسیاری از کاربران از وجودش باخبر نبوده یا در صورت اطلاع، آن را چندان کاربردی نمی‌دانند. البته فراموش نکنید سرعت بالای تایپ در نمایشگر گوشی های آیفون به لطف وجود این قابلیت میسر می‌شود، اما در هر صورت اپل تصمیم گرفته آن را حذف و با قابلیت تقریبا مشابهی به نام Haptic Touch جایگزین کند.

اطلاعاتی مهم درباره دوربین آیفون 11

یکی از جنجال برانگیزترین ویژگی‌های آیفون 11 و دو گوشی آیفون دیگر سال 2019، ماژول دوربین اصلی مربعی شکل آن‌ها محسوب می‌شود. اگر تا امروز برای واقعی نبودن رندرهای نمایش‌دهنده این ماژول مربعی دعا می‌کردید، باید بدانید آن‌ها طبق گزارش جدید 9to5Mac حقیقت دارند!

در آیفون 11 و آیفون 11 مکس، این ماژول مربعی شکل در بر دارنده سه سنسور از نوع رنگی، تله فوتو و اولترا واید است. جدیدترین ویژگی این دوربین که بر اساس گزارش تازه منتشر شده به آن پی برده‌ایم، Smart Frame نام داد. این ویژگی به سنسور اولترا واید دوربین مربوط شده و کاربردهای فراوانی دارد. به لطف آن نیاز به برش دادن تصویر بعد از به ثبت رسیدن آن از بین رفته و می‌توان حین عکاسی، چارچوب تصویر را مشخص کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*