تصاوير جدید گلکسي نوت 3 سامسونگ به بيرون درز کرد

samsung galaxy note iii

این روز ها بازار لو رفتن گجت ها بسیار داغ است. در گجت نيوز تعداد زیادی از آن ها را برای شما پوشش دادیم. از آیفون گرفته تا تبلت نوکیا و پرچمدار جدید سونی، همگی در حفظ اطلاعات خود ناتوان بودند. اما در این بین سامسونگ و فبلت جدیدش حکایتی متفاوت دارند. این کمپانی با دقت بسیاری تا به حال در مرموز نگه داشتن گلکسی نوت ۳ بسیار موفق عملکرده و به هیچ وجه نگذاشته اطلاعات موثقی از این محصول در اینترنت منتشر شود.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که سامسونگ قصد دارد تا طی مراسمی در روز ۱۳ شهریور و در حاشیه نمایشگاه IFA، از گلکسی نوت ۳ پرده برداری کند. اما اکنون و به فاصله تنها یک هفته تا این مراسم، سرانجام عکس هایی منتسب به این دستگاه در رسانه ها منتشر شد.

این تصاویر توسط دو منبع موثق پخش شده اند و همانطور که می توانید مشاهده کنید نمایی از پنل جلویی گکلسی نوت ۳ را نشان می دهند. منبع اول Sonny Dickson است که در لو دادن محصولات اپل تبحر دارد و منبع دوم نیز کمپانی ETrade Supply است که راهکار های زنجیره تامین را ارائه می دهد.

با نگاهی به این تصاویر با طراحی آشنایی مواجه می شویم که پیش از این نیز در خانواده محصولات ساموسنگ شاهد آن ها بوده ایم. نکته ای که بسیار به چشم می آید، لبه های کناری صفحه نمایش است که بسیار باریک طراحی شده و برآورد می شود که تنها ۲.۲ میلیمتر پهنا داشته باشد. این موضوع خبر خوبی به حساب می آید، از آن جهت که نشان می دهد چنین دستگاهی با نمایشگر ۵.۶۸ اینچی، همچنان قابل در دست گرفتن است.

در مورد سخت افزار دستگاه نیز همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کرده بودیم، به احتمالا زیاد با پردازنده Snapdragon 800 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و اکسینوس ۵ اکتا هشت هسته ای مواجه خواهیم بود، که البته بسته به منطقه ای که قرار است دستگاه در آن عرضه شود، بر روی دستگاه سوار می شوند. همچنین پیش بینی می شود که دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و رم ۳ گیگابایت، دیگر اعضای این مجموعه را تشکیل دهند.

منبع : bgr

 

Galaxy Note III display and front panel leak in high-quality photos, revealing shockingly thin bezel

Samsung has done a surprisingly good job of keeping its upcoming Galaxy Note III phablet under wraps ahead of its debut at the company’s IFA press conference next week. Sure we’ve seen photos of prototypes and the device’s specs leaked out quite some time ago, but we have yet to see solid photos of the Note III’s final hardware. That may soon change as Samsung’s Note III unveiling approaches, of course, and final parts are now finally beginning to leak.

Two solid sources on Tuesday published images of what they claim to be the display panel and front panel assembly from Samsung’s upcoming Galaxy Note III. The first was Sonny Dickson, best known for leaking Apple device parts, who published a gallery of 10 large photos of the display panel. Then supply chain solutions company ETrade Supply followed up with high-quality images that included some measurements.

While the design and shape of the purported Note III display assembly is quite familiar, the highlight from these images is undoubtedly the observation that the bezel around the Note III’s display is just 2.2 millimeters thick on the sides, suggesting that the phablet will still be somewhat manageable despite its large 5.68-inch screen.

Other key specs include a 2.3GHz Snapdragon 800 processor or an eight-core Exynos 5 Octa chipset depending on region, a 13-megapixel camera, 3GB of RAM and a massive battery.

Samsung confirmed on Tuesday that the Galaxy Note III will indeed be unveiled alongside the new Galaxy Gear smartwatch during Samsung’s “Unpacked” press conference at IFA on September 4th.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*