اولین تصاویر فیلم مرد ایرلندی

اولین تصاویر فیلم مرد ایرلندی اسکورسیزی منتشر شد

اولین تصاویر فیلم مرد ایرلندی (The Iirishman 2019) منتشر شد. این تصاویر رابرت دنیرو و آل پاچینوی جوان شده در این فیلم را نشان می‌دهند.

مارتین اسکورسیزی، کارگردان پرآوازه‌ی فیلم مرد ایرلندی با خود دو تصویر از این فیلم را به جشنواره فیلم نیویورک 2019 آورده است. این فیلم که بر اساس رمان «شنیدم خانه‌ات را رنگ کردی» اثر چارلز برنت است و ستارگانی همچون آل پاچینو، جو پشی و رابرت دنیرو در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

دنیرو در این فیلم نقش فرانک شیران ملقب به ایرلندی را ایفا خواهد کرد. شیران در گذشته یک قاتل حرفه‌ای بوده و حالا رئیس یک اتحادیه‌ی کارگری است که به قتل جیمی هوفا (آل پاچینو) اعتراف کرده است. این یکی از مشهورترین جنایات حل نشده‌ی آمریکا است.

اولین تصاویر فیلم مرد ایرلندی

جوان‌سازی دنیرو و پاچینو با جلوه‌های ویژه در فیلم مرد ایرلندی

گفته می‌شود اسکورسیزی در این فیلم برای جوان‌تر کردن چهره‌ی بازیگران از جلوه‌های ویژه استفاده کرده است. چهره‌ی بازیگران این فیلم، خیابان‌ها و رانندگان تاکسی نیز همگی نشانگر دهه‌ی هفتاد میلادی هستند. در ماه مارس سال گذشته فیلمبرداری فیلم مرد ایرلندی به پایان رسید و ظاهرا قرار است برای نخستین بار در جشنواره فیلم نیویورک به روی پرده برود.

اولین تصاویر فیلم مرد ایرلندی

پس از انتشار نخستین تریلر، حالا نوبت به انتشار دو عکس از این فیلم رسیده است که به وضوح می‌توانید تغییرات دیجیتالی اعمال شده روی چهره‌ی آل پاچینو و رابرت دنیرو برای جوان‌تر کردن آن‌ها را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ال پاچینو استسنایی
    و دنیرو جذابب
    خیلی منتظرشم