لپ تاپ گلکسی بوک اس

لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ را در این رندرهای رسمی ببینید

ایوان بلس رندرهایی از لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ (Samsung Galaxy Book S) را منتشر کرده است که می‌تواند طراحی نهایی لپ تاپ جدید سامسونگ را به نمایش بگذارد.

شرکت سامسونگ سال گذشته از تبلت ویندوزی گلکسی بوک 2 خود پرده برداشت و به نظر می‌رسد این شرکت به زودی از یک دیوایس ویندوزی اما با کارکردی متفاوت پرده برداری کند.. ایوان بلس در یک پست توییتری اقدام به انتشار رندرهای رسمی لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ کرده است.

برخلاف مدل بوک 2 که یک دیوایس 2 در 1 بود٬ بوک اس با کیبوردی که به آن وصل شده یک لپ تاپ معمولی است. نمایشگر این دیوایس حاشیه‌های باریکی از سه طرف خود دارد و یک دوربین نیز برای مکالمات ویدیویی در زیر نمایشگر آن قرار دارد.

لپ تاپ گلکسی بوک اس همزمان با نوت 10 معرفی می‌شود

لپ تاپ گلکسی بوک اس

این رندرها همچنین به یک درگاه USB-C در سمت چپ لپ تاپ اشاره دارند٬‌ در حالی که در طرف مقابل احتمالا یک جک هدفون یا یک درگاه برای خروجی پاور قرار خواهد داشت. به تازگی دیوایسی در سایت امتیازگیری گیک‌بنچ مجهز به ویندوز ٬10 تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و 8 گیگابایت رم رویت شده که ظاهرا مربوط به همین لپ تاپ است. به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد هفته‌ی آینده همزمان با گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 خود از لپ تاپ گلکسی بوک S پرده برداری کند.