ماوس گیمینگ وایپر ریزر

ریزر از ماوس گیمینگ وایپر با سوئیچ اپتیکال رونمایی کرد

کمپانی ریزر از ماوس گیمینگ وایپر (Razer Viper) رونمایی کرد. وایپر٬ نخستین ماوس مجهز به سوئیچ اپتیکال است که می‌تواند سرعت زیادی را در بازی‌ها ارائه کند.

ریزر نه تنها یکی از محبوب‌ترین برندهای گیمینگ در جهان است٬ بلکه به خاطر سخت افزار نوآورانه‌اش نیز مشهور است. ماوس گیمینگ وایپر تازه معرفی شده نیز از این قضیه مبرا نیست. روز گذشته این شرکت از یک ماوس گیمینگ جدید مخصوص حرفه‌ای‌ها رونمایی کرد که وعده‌ی عملکرد سریع را می‌دهد.

کلیدی‌ترین بخش سرعت ماوس گیمینگ ریزر٬ سوئیچ‌های اپتیکال جدید این کمپانی است. به نقل از این کمپانی٬ سوئیچ‌ها سه مرحله‌ای هستند که سریع‌تر از مدل‌های مکانیکی تک مرحله‌ای عمل می‌کنند. چه چیزی باعث برتری آن‌ها شده است؟ سوئیچ‌های مکانیکی سیگنال‌های الکترونیکی را با تماس فیزیکی ارسال می‌کنند که اثر قوی لحظه‌ای را ایجاد می‌کند. این شرکت می‌گوید با سوئیچ‌های اپتیکال ریزر دیگر تماس فیزیکی وجود ندارد که نیازی به ارسال یک سیگنال باشد. با استفاده از یک پرتوی نور مادون قرمز که از یک شاتر عبور می‌کند تا یک سیگنال الکتریکی به کامپیوتر ارسال شود٬ سوئیچ‌ها به طور همزمان به هر اشاره‌ی انگشت پاسخ می‌دهند و اطمینان حاصل می‌کنند که هر عملیات به قصد انجام خواسته‌های گیمر انجام می‌شود.

ماوس گیمینگ وایپر ریزر

البته اینکه آیا این‌ها تفاوتی در اجرای بازی تاثیرگذار هستند یا خیر٬ موضوعیست که ثابت کردن آن به زمان نیاز دارد. اگر شما بازی‌هایی را اجرا می‌کنید که نیازمند کلیک‌های زیادی هستند٬ زودتر متوجه این موضوع خواهید شد. ریزر به خود می‌بالد که هر سوئیچ می‌تواند تا 70 میلیون کلیک دوام بیاورد و این بدان معناست که موس جدید شما برای مدت‌ها کار خواهد کرد.

قیمت ماوس گیمینگ وایپر شرکت ریزر

از دیگر قابلیت‌های ماوس گیمینگ وایپر می‌توان به حضور یک سنسور سنسور نوری ٬5G دقت ٬16000DPI هشت دکمه‌ی قابل برنامه‌ریزی و ذخیره سازی داخلی است که به شما اجازه می‌دهد وقتی در سفر هستید یا می‌خواهید از ماوس خود در یک کامپیوتر دیگر استفاده کنید٬ تنظیمات آن نیز همراهش به کامپیوتر جدید منتقل شوند. قیمت ریزر وایپر 80 دلار است و از هم اکنون می‌توانید آن را از سایت Razer خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*