سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 معرفی شد؛ با حاشیه‌ دیجیتال و سنسور نوار قلب

سامسونگ از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. یکی از تغییرات مهم در سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 (Galaxy Watch Active2)، حذف حاشیه چرخان فیزیکی است. در ضمن، قابلیت گرفتن نوار قلب هم در گلکسی واچ اکتیو ۲ وجود دارد.

به لطف رابط کاربری نونوار شده‌ی OneUI؛ حالا روی صفحه نمایش آمولد ساعت، یک حاشیه مجازی حساس به لمس دیده می‌شود. این طراحی سبب شده است که بخش مفید صفحه، قسمت بیشتری از مچ کاربر را پوشش دهد. در واقع نسخه 44 میلی‌متری سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 ، نمایشگر بزرگ‌تری از نسخه 46 میلی‌متری گلکسی واچ دارد.

علاوه بر دو سایز 40 و 44 میلی‌متری، اسمارت واچ جدید سامسونگ در دو نوع موجود است. یکی نسخه معمولی که بدنه سبک آلومینیمی با بندی از جنس FKM (نوعی پلیمر) دارد؛ و دیگری نسخه پریمیوم با بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ و بند چرمی. البته در هر دو حالت، امکان تعویض بند را خواهید داشت. حتی می‌توانید رنگ صفحه ساعت را با لباس‌تان هماهنگ کنید. برای این کار باید از خود یک عکس بگیرید و از قابلیت My Style در اپلیکیشن Galaxy Wearables استفاده نمایید.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

نسخه فولاد ضد زنگ گلکسی واچ اکتیو 2 – سایز 44 میلی‌متری

گلکسی واچ اکتیو 2 یک ضربان‌سنج نوری بهبود یافته دارد که برای عملکرد سریع‌تر، از هشت LED استفاده می‌کند. علاوه بر این، قابلیت الکتروکاردیوگرام (ECG) هم برای گرفتن نوار قلب به این ساعت اضافه شده است.

در سنجش فعالیت‌های ورزشی نیز، اکتیو 2 برای 39 تمرین مختلف کاربرد خواهد داشت. به عنوان مثال، باید به Running Coach اشاره کنیم که حالا به‌روز شده و 7 حالت مختلف برای رصد کردن فعالیت‌های ورزشی دارد (به کمک GPS، فشارسنج و شتاب‌سنج). اپلیکیشن Calm هم می‌تواند راهنمایی‌هایی برای مدیتیشن ارائه بدهد. همچنین نظارت روی خواب و سطح استرس کاربر، از دیگر قابلیت‌های این ساعت به شمار می‌روند.

ساعت هوشمند سامسونگ با داشتن استاندارد IP68 و مقاومت به آب تا فشار 5 اتمسفر، برای شنا کاملا مناسب است. حتی استاندارد نظامی MIL-STD-810G دارد و می‌تواند چند ضربه را تحمل کند. نمایشگر آن نیز با گوریلا گلس +DX محافظت می‌شود.

سایر مشخصات و قیمت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

این ساعت دارای یک نمایشگر آمولد با وضوح 360 در 360 پیکسل است. نسخه 40 میلی‌متری آن، صفحه نمایش 1.2 اینچی و نسخه بزرگ‌تر، سایز 1.4 اینچی دارد. سامسونگ یک مدل LTE را با 1.5 گیگ رم عرضه کرده (تنها در نوع فولادی) که کاربران را در رسیدگی به حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود، به‌روز نگه می‌دارد. ترجمه صوتی و متنی با پشتیبانی از 16 زبان، دیگر ویژگی کاربردی این گجت پوشیدنی است.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

نسخه آلومینیمی گلکسی واچ اکتیو 2 – سایز 40 میلی‌متری

به لطف همکاری کمپانی کره‌ای با اسپاتیفای، گلکسی واچ اکتیو ۲ دسترسی شما به موزیک را نیز فراهم می‌کند. تنها کافیست به حساب سامسونگ خود وارد شوید و به موسیقی دلخواه گوش بسپارید. از این ساعت هوشمند می‌توانید به عنوان ریموت دوربین برای گوشی های گلکسی اس 9، نوت 9 و گلکسی اس 10 هم استفاده کنید. برخی دیگر از قابلیت‌های اکوسیستم ساموسنگ؛ مانند Health، بیکسبی، Smart Things و سیستم پرداخت (Pay) را نیز نباید از قلم انداخت.

علاقه‌مندان به این ساعت، باید تا تاریخ 15 شهریور برای پیش‌خرید و تا 4 مهر برای دریافت آن منتظر بمانند. اما برسیم به قیمت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 که برای سایز کوچک‌تر، 280 دلار و سایز بزرگ‌تر، 300 دلار است. البته این ارقام به نسخه آلومینیمی گجت اختصاص دارند و قیمت نسخه‌ فولادی، بعدا اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ساعتاش که خوشگلن کلا سامسونگ نقص نداره

  2. به نظر من تو ساعت های هوشمند در ساعت های هوشمند اپل اپل واچ خیلی بهتر از همه هم امکانات قابل قبولی دارند هم نتایج به دست آمده شان بهتره

  3. قیمتش عالیه
    میخرمش حتما