هتل های مشهد

در سفرهای دو نفره کدام هتل های مشهد را رزرو کنیم؟

سفر در تمام روزهای زندگی انتخابی عالی برای رهایی از مشغله‌های کاری و فکری می‌باشد؛ اما سفرهای دو نفره در سالهای ابتدایی زندگی مشترک از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. از این رو در سفرهای دو نفره کدام هتل های مشهد را رزرو کنیم؟

اغلب زوج‌های ایرانی در ماه‌های ابتدایی زندگی سفر به مشهد را تجربه می‌کنند. حس و حال قرار گرفتن در جوار حرم امام رضا (ع)، آن هم در روزهای ابتدایی فصل جدید زندگی می‌تواند سر آغاز قدم گذاشتن در روزهایی همراه با آرامش باشد. این دسته از افراد در رزرو هتل حق انتخاب بالایی دارند که همگی شرایط بسیار خوبی را فراهم می‌کنند.

بهترین هتل های مشهد مناسب سفرهای دو نفره

قبل از معرفی بهترین هتل های مشهد برای سفرهای دو نفره بهتر است چند نکته را در انتخاب بهترین گزینه برای اقامت در نظر داشته باشید که عبارتند از:

موقعیت مکانی هتل

هدف از سفر به مشهد؛ آن هم در روزهای ابتدایی زندگی مشترک برای اغلب افراد، زیارت می‌باشد. با توجه به محدود بودن زمان سفر و بزرگی شهر مشهد بهتر است هتل‌های اطراف حرم را برای اقامت انتخاب کنید. از هتل قصر طلایی مشهد گرفته تا هتل مدینه الرضا، درویشی، هتل جواد و قصر الضیافه و ده‌ها هتل دیگر همگی در اطراف حرم قرار گرفته‌اند. با چند دقیقه قدم زدن و پیاده روی می‌توانید فاصله هتل تا حرم را طی کنید.

امکانات هتل

از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم که می‌توان گفت در بالاترین اولویت برای انتخاب هتل قرار دارد، امکانات و شرایط موجود در اتاق و سایر بخش‌های آن می‌باشد. انتخاب هتل‌های 5 ستاره اطراف حرم در واقع زدن یک تیر با دو نشان است؛ چون می‌توانید از بهترین شرایط در بهترین موقعیت مکانی بهره‌مند شوید. هتل الماس مشهد، هتل مجلل درویشی، قصر طلایی، هما 1 و 2، پردیسان، هتل بین المللی قصر تنها چند نمونه از گزینه‌های عالی برای رزرو می‌باشند.

در ادامه هتل های مشهد که موقعیت مکانی و امکانات و شرایط عالی را در کنار هم حفظ کرده‌اند و می‌توانند روزهای به یاد ماندنی را برای سفرهای دو نفره به همراه داشته باشند معرفی می‌کنیم.

هتل الماس مشهد

هتل های مشهد

هتل الماس مشهد که در واقع منظور همان هتل الماس 2 می‌باشد، از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های 5 ستاره مشهد می‌باشد که برای افراد زیادی اولویت اول در رزرو هتل به شمار می‌رود. هتل الماس 2 در سال 1395 به جمع هتل‌های خیابان امام رضا ع پیوست و با داشتن 25 طبقه و اتاق‌هایی با چشم انداز زیبا در فاصله بسیار کوتاه با حرم، انتخابی عالی برای زوج‌های جوان است.

از جمله ویژگی‌های بسیار عالی این هتل می‌توان به داشتن اتاق‌هایی با معماری و دکوراسیون به سبک‌های مختلف اشاره نمود. از جمله سبک‌های به کار رفته در ساخت و تجهیز این اتاق‌ها می‌توان به اتاق عربی، ایرانی، صفوی، ترکی، رومی، ایران باستان و آفریقایی اشاره کرد. همچنین زوج‌های جوان می‌توانند برای داشتن ماه عسل خاطره‌انگیز سوئیت‌های هانی مون هتل الماس مشهد را انتخاب کنند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل های مشهد

تجربه اولین سفر زندگی مشترک در بزرگترین و البته مجلل‌ترین هتل کشور می‌تواند برای همیشه در ذهن بماند و روزهایی فوق‌العاده زیبا را در دفتر زندگی ثبت کند. هتل قصر طلایی مشهد که یکی از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره در فاصله بسیار کوتاه با حرم است، از همان ابتدای افتتاح تا امروز میزبان افرادیست که لوکس بودن سفر برایشان اهمیت زیادی دارد.

اتاق‌های بسیار عالی و مجهز با چشم انداز زیبا، امکانات رفاهی و تفریحی و داشتن رستوران‌های متنوع با منوی غذایی ایرانی و بین‌المللی در محیطی کاملا آرام همان چیزیست زوج‌های جون به دنبال آن هستند. هتل قصر طلایی در مجموع دارای 20 طبقه و 358 اتاق و سوئیت می‌باشد و با داشتن امکاناتی مانند استخر، سونا، سالن بدنسازی، رستوران بام، آتلیه و اتاق‌های لوکس و کاملا مجهز در تمام طول سال میزبان مهمانان بسیار زیادی از اقصی نقاط دنیا است.

هتل درویشی

هتل های مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل‌های مجلل که در جوار حرم امام مهربانی‌ها می‌توان انتخاب کرد، هتل مجلل درویشی مشهد می‌باشد. این هتل که از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره کشورمان می‌باشد، به خاطر داشتن اتاق و سوئیت‌های بسیار متنوع که هر یک به سبک خاصی طراحی شده‌اند، از شهرت بسیار بالایی برخوردار است.

برای سفرهای دو نفره؛ مخصوصا در ماه عسل می‌توان از اتاق و سوئیت‌های هانی مون این هتل استفاده کرد و بدون شک تجربه‌ای عالی خواهد بود. اقامت در هتل درویشی از ابتدای ورود به لابی گرفته تا لحظاتی که در رستوران بام آن غذاهای متنوع را در محیطی بسیار زیبا امتحان می‌کنید، فوق‌العاده خواهد بود. از جمله امکانات موجود در بخش‌های مختلف این هتل می‌توان به اتاق‌های لوکس و مجهز، استخر، سونا، اتاق‌های ویژه اسپا، سالن بدنسازی، رستوران بام، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، پارک ویژه کودکان، ترانسفر فرودگاهی و ارائه خدمات توسط پرسنل مجرب و حرفه‌ای اشاره نمود.

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد نیز مانند سایر هتل‌های مجهز و مدرن این شهر دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار مناسبی می‌باشد و همچنین از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از هتل می‌توان تجربه ایستادن در مقابل ضریح طلایی و آرامش بخش امام رضا ع را به دست آورد. هتل مدینه الرضا درست در مقابل بسط شیخ طوسی و در خیابان شیرازی مشهد قرار گرفته است.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که رزرو هتل مدینه الرضا مشهد برای سفرهای دو نفره می‌تواند مناسب باشد، رستوران گردان آن است. در این رستوران می‌توانید هر یک ساعت یک مرتبه در نقطه مقابل حرم قرار بگیرید و از دیدن این منظره غرق در لذت و حال خوب شوید.

تفاوتی ندارد که برای سفرهای دو نفره به مشهد هتل‌های لوکس را انتخاب می‌کنید یا اقامت در هتل آپارتمان‌ها را ترجیح می‌دهید؛ در هر صورت با اقامت 24 می‌توانید رزرو اینترنتی هتل را در کمتر از چند دقیقه انجام دهید. با توجه به اینکه اقامت24 به صورت مستقیم با هتل‌ها در ارتباط می‌باشد، در نتیجه صحت اطلاعات درج شده برای هر هتل کاملا تضمین شده می‌باشد و با خیال آسوده می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید. سامانه رزرو هتل اقامت24 اولین رزرواسیون هتل‌های داخلی ایران می‌باشد و فراهم کردن سفرهای ارزان با تخفیف‌های ویژه از اصلی ترین ویژگی‌های منحصر به فرد این سامانه محسوب می‌شود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.