حذف 4 صفر از پول ملی

سریال او ای (The OA) سرویس نتفلیکس پس از دو فصل لغو شد

سریال او ای (The OA) سرویس نتفلیکس که فصل دوم‌اش مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفته بود، به صورت رسمی کنسل شد و فصل سوم آن ساخته نخواهد شد.

سریال او ای که پخش آن از دسامبر 2016 آغاز شده بود، برای فصل سوم بازنخواهد گشت، اتفاقی که قطعا باعث خشم طرفداران می‌شود. فصل دوم این سریال در ماه مارس 2019 در هشت قسمت، عرضه شده بود و انتظار می‌رفت که شاهد فصل‌های بیشتری از آن باشیم.

با اینکه نتفلیکس آمار بینندگان را منتشر نمی‌کند اما این سریال توانسته بود بازخوردهای به شدت مثبتی دریافت کند. کسب امتیاز  92 درصد از سوی منتقدان و 89 درصد از سوی مخاطبان در سایت راتن تومیتوز ثابت می‌کند که این سریال راضی کننده بوده است و انتظار می‌رفت که به آن فرصت بیشتری داده شود.

فصل دوم سریال The OA خط‌های داستانی فصل اول را به خوبی ادامه داد و با یک پایان نسبتا باز و البته تعلیق آمیز همراه بود که وعده فصل‌های بیشتری را می‌داد. اما شاید هم بتوان آن را یک پایان نسبتا مناسب در نظر گرفت. در این سریال، بریت مارلینگ (Brit Marling) نقش دختری نابینا به نام پریری جانسون را بازی می‌کرد. جانسون چند سال قبل به شکل مرموزی ناپدید شد و حالا ناگهان بازگشته و البته چشمان‌اش به شکل غیر قابل توضیحی می‌بیند. فصل اول پیرامون ملاقات او با آدم‌های اطراف‌اش و روایت سرگذشت‌اش برای آن‌ها بود، اینکه چه کسی است و به چه چیزی تبدیل شده است.

سریال او ای

رئیس بخش سریال‌های اورجینال نتفلیکس، سیندی هالند این خبر را با در اختیار دادن بیانیه‌ای به هالیوود ریپورتر اعلام کرد. او در این متن، اعلام کرد که به 16 قسمت این سریال افتخار می‌کند و از تیم سازنده و بازیگران ممنون است. او همچنین امیدوار است که یک بار دیگر با آن‌ها همکاری کند اما در پروژه‌های دیگر.

سریال او ای از آخرین قربانی‌های نتفلیکس است که تا چند سال قبل، برای کنسل نکردن سریال‌هایش مشهور بود. آن‌ها اخیرا سریال‌های مسافران (Travellers)، توکا و برتی (Tuca and Bertie)، چمبرز (Chambers) و بازمانده برگزیده (Designated Survivor) را نیز کنسل کرده‌اند. مشخص است که آن‌ها دیگر همانند گذشته صبر و تحمل ندارند و در صورتی که یک سریال در حد انتظار آن‌ها مخاطب نداشته باشد، به آن فرصتی داده نشده و به سرعت کنار گذاشته خواهد شد. این بدین معناست که حتی سریالی که برای سه فصل برنامه‌ریزی شده، در صورت عدم موفقیت، حتی به فصل دوم هم نخواهد رسید.

اما بخش ناراحت کننده در رابطه با کنسل شدن سریال The OA، این است که طرفداران هرگز از پایان اصلی داستان با خبر نخواهند شد و کنسل‌ شدن‌های پی در پی سریال‌ها، قطعا باعث بدبینی مخاطبان نسبت به سرویس نتفلیکس می‌شود.