گلکسی نوت 10

معرفی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس از زبان سازنده

شرکت سامسونگ به صورت رسمی از گوشی های گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) و گلکسی نوت 10 پلاس رونمایی کرد. در ادامه معرفی دو گوشی جدید سامسونگ از زبان سازنده را مطالعه خواهید کرد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز محصولات سری گلکسی Note 10 خود را رونمایی کرد. سری Note 10 شامل برترین گوش ‎های هوشمندی است که طراحی زیبا را با عملکرد قدرتمند و بهره‎وری بالا ترکیب کرده و به کاربران کمک می‎کنند تا بیشترین بهره را از تک تک لحظات زندگی‎شان ببرند. گلکسی نوت 10 الهام گرفته شده از نسلی است که کار و زندگی شخصی‎شان کاملا در هم آمیخته است و حالا با استفاده از این سری از پرچمداران سامسونگ می‏‌توانند به راحتی به هر شکلی که می‎خواهند کار کرده و روح خلاق خود را به نمایش بگذارند. گوشی‏ های گلکسی نوت سامسونگ سال‌هاست که به میلیون‎ها کاربر وفادارش در سراسر جهان کمک کرده‎اند تا علایق خود را دنبال کرده و به اهداف مورد نظرشان برسند. حالا با گلکسی Note 10، سامسونگ به کاربران کمک می‎کند کاری را که عاشقش هستند بیشتر از گذشته انجام دهند.

گلکسی نوت 10

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‎گوید:

گلکسی نوت از همان ابتدا نماد گلچینی از بهترین فناوری‎ها و قابلیت‎ها بود. حالا گلکسی نوت 10 تصویری جدید از همین نماد برای کاربر امروزی است که می‌‏خواهد با استفاده از گوشی هوشمند خلاقیت و بهره‎وری خود را یک قدم فراتر برده و بدون هیچ مشکلی در هر لحظه بین ایده‎ها و فعالیت‎های خودش جابجا شود. تک تک بخش‌های گلکسی Note 10 برای آن طراحی شده که کاربران بتوانند دستاوردهای بیشتری داشته باشند. چه در حال تکمیل یک پروژه بزرگ کاری، ویرایش یک فایل ویدیویی، یا انجام بازی دلخواه روی موبایل باشید، گلکسی Note 10 به شما کمک می‎کند کارتان را سریع‎تر و بهتر انجام دهید.

طراحی هدفمند برای بهترین تجربه

کاربران گلکسی نوت به قدرت و طراحی دقیق این محصول علاقه‎مند هستند که صرفا به زیبایی و حس در دست گرفتن گوشی محدود نمی‌شود بلکه تجربه استفاده از آن را هم شامل می‌شود. هر بخش از گلکسی Note 10 زیبا، باریک و به شکلی طراحی شده که کاربر بتواند کل توجه خود را روی ایده‌ها، پروژه‎ها و محتواهای مهم متمرکز کند.

در دو اندازه: شرکت سامسونگ برای اولین بار گلکسی نوت خود را در دو اندازه عرضه کرده است تا کاربران بتوانند بهترین نسخه متناسب با نیازهای خودشان را انتخاب کنند. به این ترتیب گلکسی نوت 10 درهای دنیای نوت را به روی کاربرانی باز می‌کند که قدرت قلم S Pen و نهایت بهره‎وری این محصول را در اندازه‎ای کوچک تر دوست دارند. گلکسی Note 10 با نمایشگر Cinematic Infinity خود با اندازه 6.3 اینچ کوچکترین نمونه نوت است که تاکنون عرضه شده در حالی که گلکسی Note 10 پلاس با نمایشگر Cinematic Infinity با اندازه 6.8 اینچی بزرگترین نمونه نوت تولید شده تاکنون است اما هنوز هم در دست گرفتن و کار با آن بسیار ساده است.
نمایشگر Note 10 بهترین نمایشگر تولید شده توسط سامسونگ تا امروز است. از ساختار فیزیکی تا فناوری به کار رفته در نمایشگر، همه چیز با هدف تجربه‎ای فراگیر از بازی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی برای کاربر طراحی شده است.

گلکسی نوت 10

طراحی گوشه به گوشه: نمایشگر گوشه به گوشه Cinematic Infinity گلکسی نوت 10 تقریبا بدون حاشیه است و برش داخلی صفحه نمایش برای دوربین سلفی هم بسیار ریز بوده و برای توازن طراحی در قسمت وسط قرار داده شده است. فراگیرترین نمایشگر سامسونگ، تجربه‎ای دلپذیر را در هر مرحله از تفکر، عمل، تماشا و خلق برای شما ایجاد می‎کند.

نمایشگری با بهترین کیفیت: گلکسی Note 10 مجهز به نمایشگر Dynamic AMOLED است که تا کنون چندین جایزه را هم از آن خود کرده است. این نمایشگر با داشتن تاییدیه HDR10+ و فناوری Dynamic Tone Mapping می‎تواند عکس‎ها و فیلم‎های شما را روشن‎تر از گوشی‎های قبلی گلکسی نوت نمایش داده و بازه بزرگی از طیف‎های رنگی را هم پشتیبانی می‎کند. موسسه UL یکپارچگی رنگ و روشنایی را تا 98 درصد در نمایشگر گلکسی Note 10 تایید کرده است. قابلیت Eye Comfort در این نمایشگر بدون تاثیر گذاشتن بر کیفیت رنگ، میزان نور آبی را کاهش داده و تماشای صفحه را آسان‎تر می‎کند. موسسه شناخته شده TUV Rheinland تاییدیه Eye Comfort را برای توانایی کاهش تاثیرات مخرب نور آبی به گوشی‎های گلکسی Note 10 و Note 10 پلاس اهدا کرده است.

بیشترین بهره از هر لحظه

کاربران نوت اهمیت بسیار زیادی به بهره‎وری داده و گوشی‎شان را یک ابزار ضروری برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر می‎دانند. گلکسی Note 10 فناوری‏‌های جدید و توانمندی‎های بیشتر را با هم تلفیق کرده تا این کاربران بتوانند به هر روشی که بیشترین بهره‎وری را دارند، کارهایشان را انجام دهند.

تبدیل دست‌نوشته به متن: گلکسی نوت 10 یک قابلیت جدید و قدرتمند به قلم S Pen خود اضافه کرده است. به این ترتیب کاربران می‎توانند همزمان با برداشتن نوت به صورت دستنوشته در اپلیکیشن Samsung Notes آن را تبدیل به متن دیجیتالی کرده و با فرمت‎های مختلف از جمله Microsoft Word ذخیره کنند. همچنین می‌‏توانند متن خود را بزرگ یا کوچک کرده و یا رنگ آن را تغییر بدهند. خلاصه جلسات را می‎توان تنها با چند ضربه انگشت فرمت‎بندی کرده و با دیگران به اشتراک گذاشت به این ترتیب هر ایده ناگهانی که به ذهن‎تان برسد فورا تبدیل به یک سند قابل ویرایش می‎شود.

تحول قلم S Pen: گلکسی نوت 10 هم از همان فناوری بلوتوث کم‎مصرفی در قلم خود استفاده می‎کند که در سری Note 9 معرفی شده بود اما حالا قابلیت کاربردهای Air به آن اضافه شده که به شما امکان می‎دهد بخش‎های خاصی از گوشی را با استفاده از علامت با قلم S Pen کنترل کنید. با عرضه SDK کاربردهای Air حالا برنامه‎نویسان می‎توانند کنترل‎هایی را ایجاد کنند که امکان کار با اپلیکیشن یا بازی با استفاده از علایم قلم S Pen را بدهد.

گلکسی نوت 10

دکس سامسونگ برای کامپیوتر: قابلیت‎های دکس در گلکسی Note 10 بیشتر شده و حرکت بین گوشی و کامپیوتر یا مک برای کاربران ساده‌تر شده است. از طریق اتصال ساده USB می‎توانید فایل‎ها را براحتی بین دستگاه‎های مختلف جابه‌جا کرده و با استفاده از موس و کیبورد، از اپلیکیشن‎های مورد علاقه‎تان استفاده کنید و در عین حال داده‎های اصلی را با استفاده از فناوری ناکس سامسونگ در امنیت کامل روی گوشی نگهداری کنید.

ارتباط با ویندوز: گلکسی نوت 10 همچنین در قسمت Quick Panel خود دارای قابلیت Link to Windows است که با استفاده از آن و تنها با یک کلیک می‏‌توانید به کامپیوتر ویندوزی خود وصل شوید. به این ترتیب بدون نیاز به مراجعه به گوشی می‏توان نوتیفیکیشن‎ها را دیده، پیام دریافت کرده و پاسخ دهید و حتی عکس‎هایتان را بررسی کنید.

دوربین حرفه‎ای برای کاربران خلاق

چه تولیدکنندگان محتوا یا کاربران عادی، می‎توانند از گلکسی Note 10 به عنوان ابزاری پیشرفته برای گرفتن عکس‎ها و فیلم‎هایی شگفت انگیز استفاده کنند و پست‎ها یا استوری‎هایشان از دیگران بسیار متمایز شود. پرچمدار جدید سامسونگ با ترکیب فناوری و نر ‎افزار تصویربرداری، قدرت عکس‎برداری و فیلمبرداری با گوشی هوشمند را یک قدم به جلو برده است.

فناوری برتر در حوزه ویدیو: گلکسی Note 10 به کاربران امکان می‎دهد بدون انجام تنظیمات پیچیده، فیلم‌هایی حرفه‎ای بگیرند. در حالت Live Focus Video تشخیص عمق تصویر به شما امکان می‎دهد با تار کردن پس زمینه روی سوژه خودتان تمرکز کنید. قابلیت Zoom-in Mic نیز صدای سوژه را در کادر بیشتر کرده و نویز پس زمینه را کاهش می دهد تا صدا متناسب با سوژه شما تقویت شود. همچنین با استفاده از حالت Super Steady می‎توانید لرزش‎ها یا پرش‌هایی را که معمولا باعث تار شدن تصویربرداری‎های پرحرکت می‌شوند از بین ببرید، این قابلیت اکنون در حالت تصویربرداری هایپرلپس هم فعال شده تا بتوانید ویدیوهایی بدون پرش در این حالت بگیرید.

ویرایش ساده و سریع ویدیو: کاربران گلکسی نوت 10 بعد از ضبط ویدیوی مورد نظرشان می‎توانند فورا و از طریق همان گوشی ویدیو را ویرایش کنند. اپلیکیشن Video Editor را می‏‌توانید به همراه قلم S Pen استفاده کنید و به این ترتیب به جای ضربه زدن روی صفحه گوشی برای انتخاب یا ویرایش یک کلیپ، کاربر می‎تواند دقیقا لحظه مورد نظر را برای ویرایش تعیین کند. برای کسانی که در حوزه تولید محتوا کار کرده و نیاز به کنترل بیشتر روی ویدیو دارند، اپلیکیشن Adobe Rush در گلکسی Note 10 می‎تواند مجموعه‎ای کامل و دقیق از ابزارهای ویرایش را در اختیار بگذارد که کاربرد آنها با توجه به استفاده از قلم S Pen از قبل هم دقیق‌تر شده است.

گلکسی نوت 10

Screen Recorder: گیمرهایی که بازی‎هایشان را به صورت زنده پخش می‎کنند یا بلاگرهایی که ویدیوهای آموزشی تهیه می‎کنند، می‏‌توانند از اپلیکیشن Screen Recorder در گوشی گلکسی Note 10 استفاده کنند. به این ترتیب می‎توانید هر آنچه روی صفحه نمایش اتفاق می‎افتد را ذخیره کنید، در حالت تصویر در تصویر واکنش‏‌های خودتان را به آن اضافه کنید و حتی با استفاده از قلم S Pen روی تصویر یادداشت بنویسید که این کار ویدیوها را جذاب‎تر و تعاملی‎تر می‎کند.

3D Scanner و AR Doodle: گوشی گلکسی نوت 10 نسخه بسیار پیشرفته‎ای از AR و توانایی‎های سه بعدی را در دوربین خود اضافه کرده است. پرچمدار جدید سامسونگ علاوه بر دوربین فوق عریض، مجهز به یک وسیله بسیار جدید برای تولیدکنندگان محتوا است. با استفاده از AR Doodle شما می‎توانید هر طرح یا تصویر انیمیشنی را با قلم S Pen گوشی روی عکس‎های خودتان بکشید. اسکنر سه بعدی نیز یک قابلیت فوق‌العاده است که برای اولین بار در سری نوت عرضه شده است. با استفاده از این توانایی، دوربین تشخیص عمق گلکسی Note 10 می‎تواند از هر شی اسکن گرفته و فورا آن را به یک رندر سه بعدی متحرک تبدیل کند.

Night Mode: کاربران در خیلی از موارد در محیط‎های کم‎نور از خودشان عکس می‎گیرند. مثلا در زمان خوردن شام یا در کنسرت یا وقتی از صحنه‎ای در غروب خورشید لذت می‎برند. با اضافه شدن حالت شب (Night Mode) به دوربین سلفی گلکسی نوت 10 کاربران می‏‌توانند بدون توجه به میزان روشنایی محیط، سلفی‎هایی بسیار واضح بگیرند.

قدرتی بی‎رقیب برای کاربران پرکار

هواداران نوت از گوشی‌شان برای انجام هرکاری استفاده می‏‌کنند و گستره این کارها صرفا به فعالیت‎های روزمره محدود نمی‏‌شود و پیگیری پروژه‎های بزرگ مثل امور تجاری، ویرایش ویدیو برای کانال‎های اجتماعی، خلق تصاویر زیبا با استفاده از قلم S Pen را هم شامل می‏‌شود. حالا گلکسی نوت 10 مجهز به سخت افزار و قابلیت‎های پیشرفته‎ای شده است که انجام همه این کارها را برای شما ممکن می‏‌کند:

شارژ فوق سریع: گلکسی Note 10+ با داشتن قابلیت شارژ سیمی 45 واتی، تنها با 30 دقیقه شارژ یک روز کامل کار می‎کند.

اشتراک شارژ بی سیم: اشتراک شارژ بی سیم هم به سری نوت اضافه شده است. حالا کاربران می‎توانند ساعت گلکسی Watch، هدست‌های گلکسی Buds یا دیگر دستگاه‎های مجهز به فناوری Qi خود را با استفاده از گوشی گلکسی Note 10 شارژ کنند.

گلکسی نوت 10

بازی: با سنگین شدن گرافیک و نیاز پردازشی بازی‎های موبایلی، داشتن یک تجربه عالی از بازی با موبایل نیازمند گوشی با بهترین توانایی‎هاست. گوشی گلکسی Note 10 دارای باریک‎ترین سیستم اتاقک خنک‎کننده دنیاست که بهترین عملکرد را در زمان بازی داشته و در عین حال باعث می‌‏شود گوشی همچنان باریک و زیبا طراحی شود. حالت Game Booster در گوشی گلکسی Note 10 با استفاده از هوش مصنوعی عملکرد و مصرف باتری را بسته به نوع بازی شما تنظیم می‎کند. در عین حال با استفاده از خدمات استریم P2P به نام Play Galaxy Link در گوشی گلکسی Note 10، شما می‎توانید بازی را که روی کامپیوتر خانگی‎تان در حال انجامش بودید، دقیقا از همان جایی که آخرین بار روی کامپیوتر بازی کرده‎اید، روی گوشی‎تان ادامه داده و به این ترتیب بدون نیاز به ذخیره‎سازی محلی، بازی‎ مورد علاقه‎تان را در حال حرکت هم ادامه دهید.

سرعت فوق سریع: سری گلکسی نوت 10 از هر دو اتصال LTE و 5G پشتیبانی کرده و کاربران می‎توانند از بالاترین سرعت موجود ارایه شده توسط اپراتور خود لذت ببرند. نسخه گلکسی Note 10+ 5G قدرت نسل آینده شبکه‎ را به صورت کامل برای استریم ویدیوهای با کیفیت بالا، دانلود فوق سریع محتوا، استریم زنده بازی‎هایی با گرافیک سنگین در اختیار شما قرار می‎دهد. گوشی گلکسی Note 10+ 5G امکان انجام فوق سریع تمام کارها را برای ما فراهم کرده و به این ترتیب روش ما برای ارتباط با خانواده و دوستان و یا مصرف محتوا را تغییر می‎دهد.

دروازه‎ای به اکوسیستم گلکسی

گلکسی Note 10 مغز اکوسیستم گلکسی است که مجموعه‎ای از بهترین محصولات و خدمات را شامل شده و تجربه عالی از زندگی متصل و راحت را در اختیار کاربران قرار می‎دهد. دستگاه‎های پوشیدنی مانند ساعت گلکسی Watch Active 2 و تبلت‎هایی مانند گلکسی Tab S6 همه کاربران را در هر جایی حتی در حال حرکت، به اینترنت متصل نگه می‎دارد.

گلکسی نوت 10

خدمات سامسونگ نیز با اتکا به محصولات تجربه‎ای متصل و راحت، از جنس گلکسی را در اختیار کاربران قرار می‎دهد. خدمات Samsung Pay امکان پرداخت سریع را برای شما فراهم کرده، اپلیکیشن Samsung Health نیز به کاربران کمک می‎کند با رهگیری فعالیت‎های روزمره، به اهداف خودشان در حوزه سلامت و تناسب اندام دست پیدا کنند. فناوری Samsung Knox هم با امنیتی در حد فناوری‎های نظامی، از داده‎های شما حفاظت می‎کند. پلتفرم هوشمند سامسونگ به نام Bixby هم در همه جا در کنار شماست تا زندگی ساده‌تر، منظم‏تر و متصل‏تری داشته باشید.

عرضه گلکسی Note 10

گوشی‎های گلکسی Note 10 و Note 10+ در رنگ‎های مشکی، سفید و Aura Glow عرضه خواهد شد.

مدلنوت 10نوت 10 پلاس
نمایشگر6.3 اینچی فول اچ دی پلاس، دینامیک آمولد Infinity-O با رزولوشن 2280 در 1080، تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ و اچ دی آر 10 پلاس6.8 اینچی کواد اچی دی پلاس، دینامیک آمولد Infinity-O با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 498 پیکسل در هر اینچ و اچ دی آر پلاس
دوربین اصلیدوربین سه گانه 16 مگاپیکسلی فوق عریض 123 درجه با دیافراگم f/2.2، عریض 12 مگاپیکسلی 77 درجه به OIS و دیافراگم f/1.5 تا f/2.4 و لنز تله 12 مگاپیکسلی 45 درجه با دیافراگم f/2.1 و OISدوربین چهارگانه 16 مگاپیکسلی فوق عریض 123 درجه با دیافراگم f/2.2، عریض 12 مگاپیکسلی 77 درجه با OIS و دیافراگم f/1.5 تا f/2.4، لنز تله 12 مگاپیکسلی 45 درجه با OIS و دیافراگم f/2.1 و دوربین DepthVision
دوربین سلفی10 مگاپیکسلی 80 درجه با دیافراگم f/2.210 مگایکسلی 80 درجه با دیافراگم f/2.2
بدنه151 در 71.8 در 7.9 میلی‌متر، وزن 168 گرم162.3 در 77.2 در 7.9 میلی‌متر، وزن 196 گرم، وزن مدل 5G نوت 10 پلاس 198 گرم است
ابعاد قلم S Pen105.08 در 5.8 در 4.35 میلی‌متر، وزن 3.04 گرم105.08 در 5.8 در 4.35 میلی‌متر، وزن 3.04 گرم
پردازنده7 نانومتری 64 بیتی 8 هسته‌ای (حداکثر 2.4 گیگاهرتز + 2.7 گیگاهرتز + 1.7 گیگاهرتز)
حافظه8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی (مدل LTE) – 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی (مدل 5G)12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی – 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی
سیم کارت LTEدو سیم کارت نانودو سیم هیبریدی، یک نانوسیم و یک نانوسیم یا درگاه حافظه SD (قابل ارتقا تا یک ترابایت)
سیم کارت 5Gتک سیم نانوتک سیم: یک نانوسیم و درگاه حافظه SD (قابل ارتقا تا یک ترابایت)
باتری3500 میلی‌آمپرساعت4300 میلی‌آمپرساعت
سیستم عاملاندروید 9.0 پای
شبکه LTEEnhanced 4×4 MIMO, Up to 7CA, LAA, LTE Cat2.0

دانلود حداکثر تا 2 گیگابایت بر ثانیه / آپلود حداکثر تا 150 مگابایت بر ثانیه

شبکه 5G5G Non Standalone (NSA), Sub6 / mmWave
اتصالWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM
پرداختNFC, MST
حسگرهاشتاب‌سنج، ارتفاع سنج، حسگر اولتراسونیک اثر انگشت، حسگر ژیرو، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر هال، حسگر مجاورت – حسگر 6 محوری شامل حسگر ژیرو و شتاب‌سنج برای قلم BLE S Pen
تایید هویتالگو، پین، رمز عبور، اثر انگشت، تشخیص چهره
ویدیوMP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM
صدابلندگو و هدفون‌های استریوی AKG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امروز دنیای دیجیتال متحول شد و طعم یک گجت زیبا و قدرتمند و بی رقیب رو چشید