قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت 10 پلاس

سامسونگ پس از خانواده گلکسی S10، موفقیت دیگری را با گلکسی نوت 10 (Galaxy Note10) جستجو می‌کند؛ آن هم نه یک مدل، بلکه دو مدل از این فبلت پرچمدار. اگر جویای زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس هستید، با ما همراه باشید.

محصولات سری گلکسی نوت هیچ‌ وقت ارزان نبودند. در دورانی که قیمت گوشی های هوشمند مدام بالا و بالاتر می‌رود، حساسیت علاقه‌مندان نسبت به قیمت‌گذاری کمپانی کره‌ای روی پرچمداران خود قابل درک است. اما در مورد قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ می‌خواهید اول خبر خوب را بشنوید یا خبر بد؟

خب خبر خوشایند اینکه مدل استاندارد 6.3 اینچی، ارزان‌تر از آنچه است که انتظار می‌رفت؛ ولی خبر بد اینکه همچنان باید هزینه هنگفتی برای خرید این دستگاه بکنید.

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت 10 پلاس

  • گلکسی نوت 10 نسخه 256 گیگ: 950 دلار
  • گلکسی نوت 10 پلاس نسخه 256 گیگ: 1100 دلار
  • گلکسی نوت 10 پلاس نسخه 512 گیگ: 1200 دلار
  • گلکسی نوت 10 پلاس 5G : قیمت 1300 دلار

زمان عرضه گلکسی نوت ۱۰ و نوت 10 پلاس

البته با نگاه به قیمت رقبایی چون خانواده آیفون XS ، این ارقام توجیه‌پذیر به نظر می‌رسند. اما پرچمداران جدید سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شوند؟ فروش گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در اغلب بازارها از تاریخ 23 آگوست (اول شهریور) آغاز خواهد شد؛ پس علاقه‌مندان فرصت زیادی برای تصمیم‌گیری درباره هزینه‌کرد 1000 دلاری دارند. سایر بازارها نیز در موج دوم که خیلی نباید با تاریخ اولیه فاصله داشته باشد، پذیرای این دو پرچمدار خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نسبت به قیمت و کیفیت و برند معتبرش مفته…گوشی با طراحی یک سال قبل و فقط یک 5G شدن 1300 دلار قیمت خورده و این گوشی مسلما دو برابر اون می ارزه