گوشی هواوی

هواوی Mate 30 لایت می‌تواند اولین گوشی این کمپانی با سیستم عامل هارمونی باشد

همزمان با معرفی رسمی هارمونی او اس (Harmony OS) از سوی هواوی، گزارشی منتشر شده است که به عرضه‌ی گوشی هواوی Mate 30 لایت با این سیستم عامل در سال جاری اشاره دارد.

هواوی سال‌هاست که روی سیستم عامل اختصاصی خود کار می‌کند؛ اما پس از مواجه شدن با تحریم‌های آمریکا بود که تصمیم گرفت آن را به عنوان جایگزینی برای اندروید در نظر بگیرد. حالا این شرایط تنش‌آلود رو به بهبود است؛ ولی با این حال شاید کمپانی چینی، ورژنی از هواوی Mate 30 لایت را با سیستم عامل هارمونی روانه بازار چین کند.

به ادعای یکی از دست‌اندرکاران سایت Slashleaks، هواوی در حال آماده‌سازی دو نسخه از گوشی میت ۳۰ لایت برای عرضه در اواسط سپتامبر است. مدل قابل عرضه در بازارهای بین‌المللی، مجهز به سیستم عامل اندروید کیو و رابط کاربری EMUI 10 خواهد بود. نسخه چینی هواوی میت 30 لایت اما، به عنوان اولین گوشی هوشمند کمپانی با سیستم عامل بومی عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی هواوی Mate 30 لایت

اگر اطلاعات لو رفته درست باشند، دستگاه دارای یک نمایشگر 6.26 اینچی حفره‌دار و ماژول دوربین چهارگانه با چیدمان مربعی شکل خواهد بود. این مجموعه را یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهند داد.

هواوی Mate 30 لایت

مدیریت اطلاعات در هواوی میت 30 لایت برعهده‌ی تراشه کایرین 810 و 6 گیگ رم با 128 گیگ حافظه داخلی خواهد بود. البته ظاهر یک نسخه 8/256 گیگابایتی هم وجود خواهد داشت. ظرفیت باتری این گوشی هم باید حداقل 3900 میلی‌آمپر ساعت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. خداکنه خوب باشه

  2. به نظر من بهترین گوشی هواویه

  3. به نظرم ظاهرش خوشگل نیست

  4. به نظر من گوشی خیلی خوبیه و این که سه تا دوربین داره عالیه

  5. امیدوارم موفق بشه