اکالا

اکالا 8 هزار کالا را به مشتریان ارائه می‌دهد؛ ارزان‌ترین قیمت ارسال خرید اینترنتی

مدیر فروشگاه اکالا گفت ابن فروشگاه به زودی 8 هزار نوع کالا را در اختیار مردم قرار می‌دهد. این فروشگاه پایین‌ترین هزینه ارسال سفارشات اینترنتی را فراهم کرده است. این فروشگاه 30 تا 40 درصد بازار فروش اینترنتی کالاهای fmcg را در اختیار دارد.

امیرخسرو فخریان مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در نشست خبری این مجموعه اعلام کرد ما تاکنون 1555 شعبه در سراسر کشور راه‌اندازی کرده‌ایم که 200 عدد از این فروشگاه‌ها از ابتدای سال افتتاح شده است.

مدیرعامل افق کوروش گفت با توجه به این آمار ما بزرگترین مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور هستیم. افق کوروش در سال 96 جزو 40 شرکت اول ایران‌ بوده که در سال 97 بهبود روند داشته‌ایم و امیدواریم در سال 98 این روند را با سرعت بیشتر افزایش دهیم.

به گفته فخریان این مجموعه علاوه بر کمک به فروشگاه‌داری هموطنان، دانش این رشته را در کشور گسترش دهیم تا به پیشرفت اقتصادی ایران کمک کنیم. فروشگاه‌های زنجیره‌ای به بهبود تولید کمک می‌کند و رونق اقتصادی را در کشور به همراه دارد. امروزه این نوع توسعه اقتصادی از نیازهای اساسی کشور است. هم اکنون وزارت صنعت معدن و تجارت، مجلس شورای اسلامی و سازمان‌های مرتبط در این زمینه تمرکز و مطالعه دارند.

اکالا

این فعال اقتصادی افزود پارسال مشکلات و مباحثی در زمینه تولید و تامین کالاها داشتیم ولی خدا را شکر امسال این مشکلات حل شده و مشکلی در این زمینه نداریم. به ویژه در زمینه محصولات کشاورزی با توجه به بارندگی‌ها، تولیدات به سرعت در حال عرضه هستند و قیمت‌ها در حال کاهش است. به عنوان مثال در زمینه رب گوجه فرنگی که قیمت هر قوطی به 22 هزار تومان رسیده بود هم اکنون در فروشگاه‌ها این محصول با قیمت 12 هزار تومان در حال عرضه است. بدین ترتیب هم اکنون آرامشی در این زمینه برقرار شده است.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بیان کرد:

ما برای راحتی مشتریان هر 2 ماه طرح‌های و کمپین‌های متنوعی را ارائه می‌دهیم تا مردم محصولات را با تخفیف بیشتر خرید کنند. کالاها بر اساس کیفیت کنترل می‌شود تا روز به روز بتوانیم استانداردهای جهانی را در فروشگاه‌های خود پیاده کنیم. در بخش فناوری اطلاعات هم فعالیت‌های زیادی داریم، به ویژه در باشگاه مشتریان که این سامانه به زودی به مشتریان عرضه شود و رفاه آنها را در همه بخش‌ها تامین کند.

اکالا

کاظم کلب‌خانی مدیر فروشگاه اینترنتی اکالا در این مراسم گفت این سامانه بازوی اینترنتی افق کوروش است. مشتریان و افرادی که دوست دارند به صورت اینترنتی خرید داشته باشند می‌توانند از اکالا خرید کنند. ما از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن و تماس تلفنی سفارش‌های کاربران را دریافت کرده و در سریع‌ترین زمان به دستشان می‌رسانیم. در 95 درصد مواقع خریداران اکالا سفارشات خود را در زمان مورد نظرشان دریافت می‌کنند.

مدیر اکالا افزود ما پایین‌ترین هزینه ارسال را برای خرید اینترنتی فراهم کرده‌ایم. در اکالا هزینه ارسال سفارشات بالای 100 هزار تومان رایگان است. ما با فراهم کردن بسترهای حتی پخش کالاهای اساسی مانند گوشت را در اکالا انجام دادیم.

او در مورد قابلیت برتر اکالا برای مرجوع کالاها و سفارشات گفت اکالا قابلیت مرجوعی و بازگشت سفارشات در 72 ساعت پس از دریافت را به مشتریان عرضه کرده است. همچنین آخرین راهکارهای پرداخت از جمله کیف پول، پرداخت در محل و پرداخت اینترنت از جمله قابلیت‌های اکالا است.

این فروشگاه اینترنتی هم اکنون در شهرهای تهران و کرج خدمات ارائه می‌دهد و به‌زودی در مشهد، قزوینو کرمان هم این خدمات ارائه خواهد شد. در سال گذشته اکالا برای مشتریانش، 150 هزار ساعت صرفه‌جویی در زمان، 50 هزار لیتر صرفه‌جویی در سوخت و 700 هزار کیلومتر صرفه‌جویی در پیمودن مسافت در بر داشته است.
کلب‌خانی گفت به زودی تنوع کالاها در اکالا به 8 هزار نوع کالا خواهد رسید و امیدواریم بتوانیم رضایت مشتریان را در بر داشته باشیم.

اکالا

مدیر اکالا در پاسخ به خبرنگار گجت نیوز گفت برای سهولت مشتریان هم لجستیک و همهاب کالاهای خود را مستقل کردیم. به دلیل تناقضات خرید فیزیکی و اینترنتی در خرید هر کالا هاب‌هایمان را نسبت به افق کوروش جدا کردیم تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم. کلب‌خانی به خبرنگار گجت نیوز پاسخ داد یکی از خدماتی که به اکالا اضافه کردیم، خدمات شارژ، قبض موبایل و بسته‌های اینترنت بود که در اختیار مشتریان قرار گرفت. یکی از تامین‌کنندگان این بخش فون‌پی است. مشکلات جستجو و فونت عربی نیز طی 7 تا 10 روز آینده حل خواهد شد.

به گفته مدیر اکالا اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی 49 هزار بار نصب داشته است و تا کنون 30 تا 40 درصد بازار فروش اینترنتی کالاهای FMCG را در اختیار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه مشت کالاهاى بنجل تاریخ مصرف شده میخوان بچپونن به این ملت به حج رفته

  2. ایول کالاهاشون خوبه زودتر بیاد

  3. خرید اینترنتی ارزون تر از بازاره