نمایشگر دوگانه ال جی

نمایشگر دوگانه ال جی با گوشی وی 60 تینکیو بازخواهد گشت

یک تیزر تبلیغاتی در کره جنوبی منتشر شده است که ظاهرا به نسخه‌ای بهبودیافته از نمایشگر دوگانه ال جی (LG Dual Screen) برای گوشی وی 60 تینکیو اشاره دارد.

نمایشگاه IFA 2019 در پیش است و تا حدود سه هفته دیگر، شاهد رونمایی از ال جی وی 60 در آن خواهیم بود؛ موبایلی با صفحه نمایش بزرگ، اما نه از نوع منعطف که هزینه گزافی روی دست خریداران بگذارد. سال گذشته با معرفی ال جی وی 50 تینیکو، سخت افزار قدرتمند و اتصال 5G آن توجه بسیاری را جلب کرد؛ اما چیزی که این گوشی هوشمند را متمایز جلوه می‌داد، یک وسیله جانبی موسوم به نمایشگر دوگانه ال جی بود.

گوشی V60 ThinQ هم با نمایشگر دوگانه ال جی همراهی می‌شود

کمپانی کره‌ای به جای اینکه با یک صفحه نمایش تاشو، به پیچیدگی‌های فنی و قیمت محصول خود اضافه کند؛ امکان دوبرابر کردن سایز صفحه را با یک نمایشگر جانبی، برای کاربران گوشی V50 فراهم کرد.

اتصال با لولاهای محکم و امکان چرخش 360 درجه، کارایی لازم را به نمایشگر دوگانه LG می‌دهد؛ بدون اینکه اشکالات نمایشگرهای تاشو در گوشی های منعطف را داشته باشد.

البته این کمپانی روی صفحه نمایش منعطف و حتی یک تلویزیون با نمایشگر رول شونده هم کار می‌کند؛ اما ظاهرا نمی‌خواهد عجولانه وارد عرصه‌ای از تکنولوژی بشود که هنوز امتحان خود را پس نداده است.

ال جی برای این نمایشگر جانبی و نرم افزار سازگار با آن، کاربردهای زیادی را متصور است؛ از جمله اینکه که اجرای همزمان سه اپلیکیشن را امکان‌پذیر می‌سازد. برای گیمرها نیز شاید تجربه کاربری خوشایندی باشد؛ چرا که مثلا هنگام بازی فورتنایت، نیمی از صفحه با دکمه‌های کنترلی و انگشت‌ها اشغال نمی‌شود. برای وبگردی و پیامک زدن هم وجود چیزی مانند نمایشگر دوگانه ال جی، کارآمد خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی های خیلی خوبین

  2. خوب نیست فقط هواوی