گوشی ویوو IQOO 5G

تصاویر گوشی ویوو IQOO 5G در سایت تنا رویت شد

به لطف دریافت تاییدیه تنا٬ تصاویری از گوشی ویوو IQOO 5G در سایت این رگولاتوری چینی منتشر شده است. از مهم‌ترین مشخصه‌ی این گوشی می‌توان به حضور تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس زیر قاب آن اشاره کرد.

کوالکام تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس خود را چندی پیش معرفی کرد و عجیب نیست گوشی‌های گیمینگ از آن استفاده کنند. پس از معرفی گوشی راگ فون 2 ایسوس که به این ترشه مجهز بود٬ دیگر برندها نظیر ٬IQOO بلک شارک و رد مجیک نیز قصد دارند گوشی‌های گیمینگ خود مجهز به این پلتفرم موبایلی را روانه‌ی بازار کنند.

یکی از این محصولات٬ گوشی ویوو IQOO 5G است که هفته‌ی آینده رسما معرفی می‌شود. روز گذشته تصویری از قاب پشتی این دیوایس توسط خود سازنده منتشر شد و حالا شاهد انتشار تصاویر کامل آن در سایت تنا هستیم. این تصاویر خبر از شباهت ظاهری نسخه‌ی 5G با نسخه‌ی معمولی گوشی ویوو IQOO که چندی پیش معرفی شد را می‌دهند.

این تصاویر تایید می‌کنند که پرچمدار جدید ویوو از یک دکمه‌ی کناری بهره می‌برد که می‌تواند قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای بهبود عملکرد سیستم یا یک دستیار هوش مصنوعی به نام Jovi را فراخوانی کند. در حالی که قاب گوشی مشکی است٬ اما رنگ این دکمه قرمز خواهد بود. دو منطقه‌ی حساس به لمس نیز در سمت راست دیوایس قرار دارد که می‌تواند در هنگام اجرای بازی‌ها کاربردی باشد.

زمان معرفی گوشی ویوو IQOO 5G

در حالی که تجهیز این دیوایس به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس توسط کمپانی ویوو تایید شده است٬ یک سایت چینی از حضور رم 12 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی در زیر قاب این دیوایس خبر می‌دهند. از دیگر مشخصات فنی آن باید به یک باتری بزرگ 4410 میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 44 وات اشاره کرد. انتظار می‌رود قیمت این دیوایس چیزی بین 640 و 710 دلار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی باید تا پنجشنبه‌ی هفته‌ی آینده٬ 31 مرداد ماه منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما ها مگه اینا رو تو خواب ببینیم

  2. واقعآ چه گوشی عالیه

  3. واو چقد با کیفیت