سامسونگ گلکسی اس

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی اس از نسل اول تا S10 (گجت تی وی)

گوشی های سری سامسونگ گلکسی اس تاکنون در 10 نسل عرضه شده که آخرین آن گلکسی اس 10 بود. در این ویدیو مقایسه‌ای بین نسل‌های مختلف از گلکسی اس تا S10 خواهیم داشت.

در دهه اخیر صنعت تولید گوشی های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته و رقابت شدیدی را بین شرکت‌های تولیدکننده اسمارت فون‌ها شاهد هستیم. یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین برندهای سازنده گوشی های هوشمند، سامسونگ است که گوشی های پرفروش و بسیار خوبی را در رده‌های مختلف قیمتی در سراسر جهان عرضه می‌کند. گوشی های سامسونگ گلکسی اس از سری گوشی‌های مهم و پرچمدار این برند محسوب می‌شوند که تاکنون 10 نسل از آن عرضه شده و روند فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است.

نخستن گوشی از سری S سامسونگ یعنی گلکسی اس در سال 2010 میلادی معرفی شد و پس از آن تقریبا هر سال شاهد معرفی یک نسل از این سری بودیم. آخرین مدل این سری نیز گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10)، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای بود که در سال جاری معرفی و عرضه شده است و اکنون یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان محسوب می‌شود.

اکنون ویدیویی را برای شما آماده کرده‌ایم که در آن مقایسه‌ای بین کهکشانی‌های سری S سامسونگ انجام داده‌ایم تا ببینیم این سری از گلکسی اس تا گلکسی اس 10 چه تغییراتی را تجربه کرده و کیفیت این گوشی‌ها در یک دهه اخیر چقدر تغییر کرده است.

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی اس از ابتدا تاکنون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اولین گوشی های سری s رقیب گوشی های اپل بودن

  2. از اولش که خیلی بود و همین جوری پیرفتشو به جلو ادامه داد