گوشی لنوو زد 6 پرو

نگاه ویدیویی به امکانات و مشخصات گوشی لنوو زد 6 پرو (گجت تی وی)

گوشی لنوو زد 6 پرو (Lenovo Z6 Pro) با مشخصات عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه شده است. در این ویدیو قصد داریم با امکانات و ویژگی‌های پرچمدار لنوو آشنا شویم.

گوشی لنوو زد 6 پرو (Lenovo Z6 Pro) پرچمدار جدیدی است که مدتی پیش با دوربین چهارگانه و سخت افزار قوی از راه رسید تا پرچمداران هزار دلاری مطرح بازار را به رقابت بطلبد. این گوشی از صفحه نمایش 6.39 اینچی سوپر امولد با وضوح فول اچ دی پلاس و ناچ قطره‌ای در بالای آن بهره می‌برد و از دیگر مشخصات آن می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 855، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، 6 یا 8 یا 12 گیگابایت رم، 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 27 واتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی چهارگانه 48 + 16 + 8 + 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی لنوو زد 6 پرو با قیمت حدود 400 یورو به بازار جهانی عرضه شد که قیمت بسیار مناسبی برای گوشی هوشمندی با این مشخصات رده بالا محسوب می‌شود. در ادامه و در ویدیوی زیر ابتدا این گوشی را جعبه‌گشایی می‌کنیم و نگاهی به محتویات درون جعبه آن می‌اندازیم و سپس با ویژگی‌ها و مشخصات لنوو زد ۶ پرو آشنا می‌شویم. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا فکر می‌کنید پرچمدار جدید لنوو می‌تواند با پرچمداران مطرح بازار رقابت کند؟

ویدیوی بررسی گوشی لنوو زد 6 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی خیلی خوبی هستش

  2. چیزی که در مورد لنوو ادم رو میترسونه و متاسفانه در قبل تجربه داشتم اینکه کیفیتش اونقدرها بالا نبوده و زود مستهلک میشه همین بلا با خرید ایسوس هم برای من پیش اومده

    هواوی وضعیت بهتری داشته نسبت به این دو برند در کیفیت
    و شیایومی فوق العاده بوده

    در مورد سامسونگ و الجی زیاد نظر نمیدم جون زیاد از این دو مدل گوشی نگرفتم ولی بصورت سنتی نون اسمشون رو میخورن