آنر 9X

تست مقاومت گوشی آنر 9X در برابر نفوذ آب (گجت تی وی)

آنر 9 ایکس (Honor 9X) گوشی میان رده جدیدی است که به تازگی توسط هواوی معرفی شد. در این مطلب قصد داریم مقاومت آنر 9X را در برابر آب بررسی کنیم.

اول مرداد 98، شرکت هواوی از دو گوشی آنر 9 ایکس و آنر 9 ایکس پرو با تراشه کایرین 810 و دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده رونمایی کرد. نمایشگر تمام صفحه 6.59 اینچی LTPS IPS LCD با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9.0 با رابط کاربری EMUI 9.1، تراشه 7 نانومتری کایرین 810، چهار یا شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی دوگانه 48 + 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی و حسگر اثر انگشت کنار گوشی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی میان رده چینی محسوب می‌شوند.

آنر ۹ ایکس در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز با قیمت حدود 180 یورو به بازار جهانی عرضه می‌شود. اما امروز در گجت تی وی قصد داریم ابتدا این گوشی را جعبه‌گشایی کنیم و نگاهی به محتویات درون جعبه بیندازیم و سپس مقاومت آن در برابر آب را آزمایش می‌کنیم. برای این تست، گوشی درون آب قرار داده شده و در نهایت پنل پشتی باز شده تا ببینیم آب چقدر به داخل گوشی نفوذ کرده است. شما فکر می‌کنید آب چه بلایی بر سر آنر 9X می‌آورد؟ برای پاسخ به این سوال، ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

ویدیوی تست مقاومت آنر 9X در برابر آب