تریلر گیم پلی NEED FOR SPEED: HEAT

اولین تریلر گیم پلی Need For Speed: Heat منتشر شد [گیمزکام 2019]

در جریان جشنواره گیمزکام، بالاخره اولین تریلر گیم پلی Need For Speed: Heat منتشر شد. این بازی، جدیدترین شماره از سری نید فور اسپید است.

سری نید فور اسپید (Need For Speed) زمانی نه تنها یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سری بازی ها در ژانر ریسینگ (Racing) بود، بلکه خارج از ژانر ریسنیگ یا مسابقه‌ای و با احتساب تمامی ژانرهای موجود، باز هم این سری، رقبای بسیار کمی را در حد و اندازه‌های خودش میدید. درواقع داریم در رابطه با دوران طلایی این بازی و بازی‌های بسیار خاطره‌انگیزی مانند کربن (Need for Speed: Carbon) و موست وانتد (Need for Speed: Most Wanted) صحبت می‌کنیم! اما سری جنون سرعت هم مانند بسیاری سری‌های دیگر، با گذشت زمان، کم کم آثار سال‌خوردگی و شکستگی را به خودش دید! بسیاری از طرفداران پر و پا قرص این سری هم معتقدند که طی سال‌های اخیر، در بهترین حالت ممکن، می‌توان از Need For Speed به عنوان یک سری متوسط و معمولی یاد کرد!

تماشای تریلر گیم پلی Need For Speed: Heat

 

اما جدیدترین شماره از سری نید فور اسپید، بازی Need For Speed: Heat است. پس از تلاش‌های ناموفق بسیار زیادی که EA طی سال‌های اخیر برای بازگرداندن سری جنون سرعت به شکوه سابقش کرده، شاید طرفداران این سری، امید چندان زیادی به Heat نداشته باشند. اما در هرصورت، اگر عاشق بازی‌های ریسینگ یا مسابقه‌ای هستید، احتمالا از همین حالا هم NFS: Heat را وارد لیست خرید خودتان کرده‌اید و هیچ چیز هم نمی‌تواند جلوی عطشتان برای تجربه این بازی را بگیرد! برای اینکه عطشتان از چیزی که هست هم بیشتر شود، در ادامه می‌توانید اولین تریلر گیم پلی Need For Speed: Heat را نیز مشاهده کنید!

تریلر

تریلر گیم پلی نید فور اسپید هیت در جریان جشنواره مهم گیمزکام که تا چند روز دیگر هم ادامه دارد، منتشر شد.

شرکت سازنده این بازی یعنی EA یک معرفی رسمی از نید فور اسپید: Heat نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید:

بازی Need For Speed: Heat طرفداران سری نید فور اسپید را به شهر پالم (Palm City) که شهری کاملا جدید و البته جهان‌باز (Open World) است، می‌برد. در این شهر، تمامی مسابقه دهندگان خیابانی جمع شده‌اند تا اسم و رسمی برای خود دست و پا کنند! روزها، شما می‌توانید وارد چالشی بنام رقابت عاشقان سرعت (Speedhunters Showdown) بشوید.

در این رقابت می‌توانید بانک (Bank، که واحد پول بازی Need For Speed: Heat است) بدست بیاورید و از این پول‌های بدست آمده برای شخصی‌سازی و بهینه‌سازی ماشین‌های پیشرفته موجود در گاراژتان استفاده کنید. شب‌ها نیز می‌توانید وارد مسابقات زیرزمینی شوید و شهرت (Rep) بدست بیاورید. در این حالت بازی، پلیس‌های سرکش هم در شهر جولان می‌دهند تا مسابقه دهندگان را سرنگون کنند و در ازای آن هم پول بدست بیاورند.

جاده‌ها، خطرات و مسابقات در Need For Speed: Heat هیچ حد و مرزی ندارند و بازیکن می‌تواند برای خودش تیم تشکیل دهد، گاراژی پر از ماشین‌های استثنایی ایجاد کند و سرتاسر شهر را به زمین بازی شخصی خودش تبدیل کند!

توضیحات شرکت EA بسیار هیجان‌انگیز است اما خب اگر از طرفداران سری Need For Speed هستید، احتمالا نکته چندان خاص و جدیدی را در این توضیحات مشاهده نکردید! شاید امیدوارکننده‌ترین چیزی که در این توضیحات وجود دارد، این است که ظاهرا در Heat بیش از پیش روی مقوله شخصی‌سازی و اسپورت کردن ماشین ها تمرکز شده است! باوجود این که سری نید فور اسپید در تمامی این سال‌ها تمرکز زیادی روی بحث شخصی سازی ماشین ها گذاشته، اما باز هم مگر می‌شود عاشق بازی های ریسینگ باشید و از آپشن‌های جدید برای شخصی‌سازی و جذاب‌تر کردن ماشین‌های خودتان استقبال نکنید؟

تریلر گیم پلی NEED FOR SPEED: HEAT

بازی Need for Speed: Heat قرار است در تاریخ 8نوامبر (17آبان) برای دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و همینطور رایانه های شخصی (PC) منتشر شود. با تمام وجود امیدواریم Heat فراتر از انتظارات عمل کند و سری نید فور اسپید و حتی ژانر ریسینگ را، حتی اندکی هم که شده، به دوران شکوهشان نزدیک‌تر کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حفه ای تر از اینم داریم مگعه