جدیدترین فیلم جیمزباند

نام جدیدترین فیلم جیمزباند (James Bond) مشخص شد

نام جدیدترین فیلم جیمزباند نهایتا اعلام شد. بنا بر این خبر، جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های James Bond قرار است No time to die نام بگیرد.

نام جدیترین فیلم جیمزباند سرانجام اعلام شد. از این پس طرفداران این مجموعه می‌توانند جدیدترین فیلم جیمزباند را با نام کامل James Bond: no time to die بخوانند. در این فیلم جیمزباند با بازی دنیل کریگ از حواشی فعالیت‌های مخفیانه‌اش فاصله گرفته و در ساحل جاماییکا مستقر شده است. مثل همیشه، زنگ خطر جدیدی در انتظار جیمزباند است و آرامش او با شروع یک ماموریت جدید به پایان می‌رسد. ماموریتی که باند را برای چندمین بار، با شخصیت شرور جدیدی رو به رو می‌کند.

جدیدترین فیلم جیمزباند

چنان چه احتمالا می‌دانید، این فیلم پیش‌تر با نام bond 25 شناخته می‌شد. در حال حاضر وظیفه کارگردانی این فیلم نیز به دوش کری فوکوناگا قرار دارد. او پس از آن که دنیل بویل به دلیل اختلافاتش از پروژه خارج شد، وظیفه کارگردانی جدیدترین فیلم جیمزباند را برعهده گرفت. خروج دنیل بویل باعث شد که فیلم با شش ماه تاخیر اکران شود و تاریخ آن از اکتبر سال 2019 به آوریل 2020 تغییر پیدا کند.

فیلم James Bond: no time to die حواشی بزرگی را تجربه کرده است. جدا از تغییر کارگردان، مدتی پیش دنیل کریگ به عنوان بازیگر نقش اصلی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و این بازیگر برای ادامه فعالیت خودش زیر تیغ جراحی رفت. علاوه‌بر آن طی تابستان امسال در صحنه فیلم‌برداری یک انفجار رخ داد و باعث مصدومیت چند تن از کارکنان این فیلم شد. هر چه که باشد، جدیدترین فیلم جیمزباند شرایط سختی را در مرحله تولید سپری کرده و اتفاقات اخیر ممکن است که روی کیفیت کلی فیلم تاثیر بگذارد. آخرین شماره از سری فیلم‌های جیمزباند قرار است در تاریخ 8 آوریل سال 2020، همزمان با 20 فروردین سال 99 در سرتاسر دنیا اکران شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*