اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی اس 10

ویدیویی از رابط کاربری اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی اس 10 فاش شد

به تازگی ویدیویی از رابط کاربری اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شده است. برخی این ویدیو را مربوط به دومین نسخه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ (OneUI 2.0) می‌دانند.

چند روز پیش اعلام شد اندروید ۱۰ نام رسمی اندروید کیو بوده و دیگر خبری از اسامی دسرها نیست. کمی بعد، از کشور پرتغال، اطلاعاتی درباره این سیستم عامل، مخصوص یکی از محبوب‌ترین گوشی های هوشمند بازار، فاش شد. اکنون درباره اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی اس 10 که قرار است در قالب دومین نسخه از رابط اختصاصی جدید این شرکت یعنی OneUI 2.0 عرضه شود، اطلاعات مهمی به دست آورده‌ایم. از طرفی ماه‌ها است می‌دانیم رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ قابلیت‌های جذاب اندروید Q را به همراه دارد.

بر اساس تغییرات ظاهری کمی که در نسخه جدید از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ مخصوص گوشی های اندرویدی اعمال شده است، شاید نتوان آن را One UI 2.0 نام نهاد، چرا که انتظار داشتیم در دومین نسخه، تغییرات به مراتب بیشتری را شاهد باشیم. البته ویدیوی بالا به نسخه بتایی که اکنون سامسونگ مشغول توسعه آن برای گلکسی اس 10 است اشاره دارد، به همین دلیل احتمال اعمال تغییراتی اساسی در نسخه نهایی اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی اس 10 بالا است.

گوشی های سامسونگ دارای ژست‌های حرکتی منحصر به‌ فردی هستند، اما به منظور افزوده شدن پشتیبانی از آن‌ها به یک دستگاه، باید اپلیکیشن +One Hand Operation را از گوگل پلی استور دانلود و نصب کرد. البته با دریافت اندروید کیو، ژست‌های حرکتی استانداردی که گوگل از زمان معرفی اندرید 9 به پلتفرم موبایل خود آورده است، پشتیبانی خواهند شد. از آن جایی که این ژست‌ها بخشی از زیربنای سیستم عامل بوده و به وسیله یک اپلیکیشن جانبی فراهم نشده‌اند، شاهد افزایش سرعت گشت و گذار در رابط کاربری گجت های اندرویدی سامسونگ در مقایسه با زمان استفاده از نرم افزار +One Hand Operation خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*