کیا اپتیما 2021

نخستین تصاویر جاسوسی کیا اپتیما 2021 منتشر شد

نخستین تصاویر جاسوسی کیا اپتیما 2021 منتشر شد. نسل جدید سدان اپتیما نسخه تکامل یافته نسل قبلی محسوب می‌شود. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

در حال حاضر بسیاری از مردم به خرید خودروهای کراس اوور، شاسی بلند و پیکاپ علاقه‌مندند و همین موضوع باعث شده است تا سدان‌ها در وضعیت بدی قرار بگیرند، اما این موضوع شرکت خودروسازی کیا را از آماده کردن نسل جدید کیا اپتیما 2021 منصرف نکرده است و حالا شاهد انتشار نخستین تصاویر جاسوسی این خودرو هستیم که در دره مرگ آمریکا در حال گذراندن تست‌های فنی است. با توجه به اینکه در حال حاضر شاهد کاهش فروش خودروهای سدان هستیم، بسیاری از خودروسازان بزرگ چون فورد تولید این نوع از محصولات را متوقف کردند، اما کیا برای ادامه رقابت با تویوتا و هوندا قصد دارد با عرضه نسل جدید این سدان جذاب خود با دیگر به فروش زیادی دست پیدا کند.

مشخصات کیا اپتیما 2021

کیا اپتیما 2021

در تصاویر جاسوسی منتشر شده شاهد پوشش‌های استتاری متعددی هستیم، اما تا حدودی جزئیات سقف و رکاب‌های جانبی قابل تشخیص است. کارشناسان بر این باورند که کیا برای نسل جدید اپتیما طراحی کاملا جدیدی را در نظر نگرفته است و فقط قصد دارد نسل فعلی را توسعه داده و به تکامل برساند. همانند نسل جدید کیا سراتو، کیا اپتیما 2021 نیز از بخشی‌هایی از طراحی خود را از کیا استینگر قرض گرفته است. طراحان برای نسل جدید اپتیما فاصله بین محوری را گسترش داده‌اند و شاهد پهنای بیشتری نسبت به قبل خواهیم بود.

کیا اپتیما 2021

کیا اپتیما 2021 در کابین خود تکنولوژی‌های مدرنی را جای داده است و طراحان نیز فضای آن را توسعه داده‌اند. احتمالا برخی از تجهیزات این خودرو فقط برای تریم‌های فول ارائه خواهد شد، اما در نسخه‌های پایه شاهد وجود امکاناتی چون دستیار پارک، شارژ بی‌سیم و مواردی از این قبیل خواهیم بود. از ویژگی‌های جدید این خودرو می‌توان به متریال با کیفیت‌تر و داشبورد جدید اشاره کرد. در خصوص مشخصات فنی این خودرو جزئیاتی منتشر نشده است، اما ممکن است این خودرو از موتورهای 4 سیلندر جدید یا توسعه پیدا کرده بهره ببرند. احتمال اینکه برای کیا اپتیما 2021 نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی عرضه شود نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*