لنوو تینک پد ایکس 1 کربن

نسل جدید لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 1 کربن و ایکس 1 یوگا معرفی شدند

نسل جدید لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 1 کربن (Lenovo ThinkPad X1 Carbon) و ایکس 1 یوگا با بهره‌گیری از پردازنده‌های نسل دهمین اینتل معرفی شدند.

تراشه‌های نسل دهمی اینتل در حال ورود به دنیای کامپیوترها هستند و لنوو نیز مجموعه‌ای از لپ تاپ های جدید سری تینک پد خود را روز گذشته با بهره‌گیری از این پردازنده‌ها پرده برداری کرد. این لپ تاپ های جدید جدا از مشخصات فنی بهبود یافته‌ی خود٬ از نظر طراحی تفاوتی با نسل پیشین خود نخواهند داشت.

لنوو تینک پد ایکس 1 کربن

لنوو تینک پد ایکس 1 کربن

پیشروی این لپ تاپ‌ها٬ هفتمین نسل لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 1 کربن حضور دارد. این مدل جدید همانطور که گفته شد از تراشه‌های نسل دهمی اینتل بهره می‌برد. این تراشه‌ها از سری 14 نانومتری Comet Lake هستند و در دو گزینه‌ی Core i5 و Core i7 (شامل نسخه شش هسته‌ای Core i7) به مشتریان این لپ تاپ ارائه می‌شوند. این لپ تاپ همچنین عضو پروژه آتنا شرکت اینتل است که به معنای حداقل عمر باتری 9 ساعته با هر بار شارژ آن خواهد بود. لنوو این لپ تاپ جدید را از ماه سپتامبر با قیمت پایه 1479 دلاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.

لنوو تینک پد ایکس 1 یوگا

لنوو تینک پد ایکس 1 کربن و ایکس 1 یوگا

دومین محصول٬ تینک پد ایکس 1 یوگا است که همانند مدل پیشین از دو پردازنده نسل دهمی Core i5 و Core i7 اینتل قدرت می‌گیرد. برخلاف مدل کربن٬ مدل یوگا عضو پروژه آتنا نیست٬ اما همانند نسل پیشین خود عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. این لپ تاپ در سپتامبر با قیمت پایه 1609 دلار عرضه می‌شود.

لنوو تینک پد T490 و X390

لپ تاپ‌های بعدی٬ تینک پد T490 و X390 هستند که تراشه‌های جدید Core i5 و Core i7 اینتل را دریافت کرده‌اند؛ گرچه در اینجا خبری از گزینه‌ی شش هسته‌ای نیست. این دو لپ تاپ از نظر طراحی تغییری نسبت به نسل پیشین خود نکرده‌اند.

لنوو تینک پد L13 و L14

لنوو تینک پد ایکس 1 کربن و لنوو L13

در انتها باید به دو مدل تینک پد L13 و L13 یوگا اشاره کرد که ارزان‌ترین لپ تاپ‌های تازه معرفی شده‌ی کمپانی لنوو هستند. این لپ تاپ‌ها در مقایسه با نسل پیشین خود تغییراتی در طراحی خود داشته‌اند. آن‌ها باریک‌تر و سبک‌تر شده‌اند٬ نمایشگر روشن‌تر٬ حاشیه‌های نمایشگر کوچک‌تر٬ یک دوربین مادون قرمز برای Windows Hello و یک اسلایدر ThinkShutter برای محافظت از وبکم در زمان بلااستفاده بودن آن را دریافت کرده‌اند. این دو لپ تاپ از تراشه‌های نسل دهم خانواده Celeron اینتل قدرت می‌گیرند و از ماه اکتبر با قیمت پایه 749 و 919 دلار روانه‌ی بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آشغالترین و مزخرف ترین لپ تاپ رو میزنه