گوشی ریلمی XT

گوشی ریلمی XT با یک دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ریلمی XT با دوربین 64 مگاپیکسلی در یک ماژول دوربین چهارگانه معرفی شد. گوشی ریلمی ایکس تی با قیمتی رقابتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی ردمی فردا از نخستین گوشی در بر گیرنده‌ی یک دوربین 64 مگاپیکسلی پرده برداری کند؛ اما ریلمی گوی سبقت را از گوشی‌ساز چینی ربوده و از یک گوشی با بهره‌گیری از این سنسور دوربین رونمایی کرده است.

دوربین٬ محبوب‌ترین بخش گوشی ریلمی XT

گوشی ریلمی XT نخستین گوشی موبایل تجاری است که با یک دوربین 64 مگاپیکسلی روانه‌ی بازار خواهد شد. ظاهرا ریلمی خیلی برای معرفی آن عجله داشته و خبری از اعلام قابلیت‌ها٬ قیمت٬ زمان عرضه و دیگر مشخصات مهم آن نیست.

در هر صورت٬ ظاهر این گوشی همان چیزیست که انتظارش را داشتیم. آن کاملا شبیه به ریلمی 5 پرو با یک سنسور دوربین بزرگ‌تر و گزینه‌ی رم متفاوت است. این دیوایس به تراشه اسنپدراگون ٬712 یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 و چهار دوربین پشتی مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی ریلمی ایکس تی در نیمه‌ی دوم ماه سپتامبر روانه‌ی بازار شود. هر زمانی که قیمت٬ مشخصات فنی و سایر جزئیات مربوط به این گوشی منتشر شد٬ آن‌ها را در اختیار شما نیز قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میشه بگین کی میاد تو ایران؟

  2. طراحی زیبایی داره خدایی