نرم افزار ویرایش عکس

بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای گوشی اندروید

گوشی های هوشمند این روزها جزء مهمی از زندگی‌ها شدند مخصوصا با گسترش پیام رسان‌ها که ارتباط ارزان‌تر و سریع‌تری را فراهم کرده‌اند و از طرفی با قابلیت‌های خوب فیلمبرداری و عکس، به جای استفاده از دوربین‌های دیجیتال بیشتر از طریق همین دوربین های گوشی اقدام می‌کنند و در مراسم‌ها و جشن‌ها و رویدادها سریع کاربران با گوشی‌ها عکس می‌گیرند.

اما خیلی از کاربران به همین عکس گرفتن ساده اکتفا نمی‌کنند لذا دنبال بهترین برنامه برای ویرایش عکس ها هستند تا بتوانند پس زمینه را تغییر دهند و یا تغییراتی روی روشنی تصاویر اعمال کنند و افکت‌هایی به عکس اضافه نمایند. بنابراین در ادامه بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید را معرفی می‌کنیم که در واقع شامل 4 نرم افزار می‌باشد.

بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید

برنامه Snapseed

نرم افزار ویرایش عکس

برنامه اسنپ سید Snapseed یکی از بهترین ویرایشگرهای اندروید است که تا به الان در گوگل پلی به 50 میلیون دانلود رسیده است و آخرین به‌روزرسانی‌اش در 8 تیر 97 صورت گرفته که در ورژن 2.19.0.201907232 در دسترس می‌باشد. این برنامه در حقیقت توسط شرکت گوگل توسعه داده شده و رابط کاربری مرتب و ساده‌ای دارد و تمام گزینه‌ها با دقت سازماندهی شده که شامل 29 ابزار کامل و قدرتمندی برای ویرایش تصاویر، افزودن افکت و فیلترهای زیباسازی عکس‌ها، تنظیم نوردهی و تعادل رنگ می‌باشد و اگر می‌خواهید روی چهره خود بیشتر کار کنید که مثلا جوش‌های صورت در تصویر معلوم نباشد می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. حتی می‌توانید با ابزارهای موجود در آن عکس را بریده و با هم ترکیب کرده یا بچرخانید و متن و الگوهای مختلفی به آن اضافه کنید.

برنامه Photoshop Express

نرم افزار ویرایش عکس

خود برنامه فتوشاپ یکی از معروف‌ترین برنامه‌های ویرایشگر مخصوص طراحان است و کاربری در سطح جهانی پیدا نمی‌شود که نام فتوشاپ حتی به گوشش نخورده باشد و حالا جای تعجب ندارد که  فتوشاپ اکسپرس از بهترین ادیتورهای عکس و تصاویر محسوب شود تا جایی که دانلود آن در گوگل پلی به 100 میلیون رسیده است و آخرین آپدیت آن در 14 آبان 97 صورت گرفته که در حال حاضر ورژن 5.5.543 در دسترس می‌باشد. در عین حالی که رایگان ارائه می‌شود اما شما هیچ تبلیغاتی داخل برنامه نمی‌بینید و در واقع اولین رقیب Snapseed گوگل می‌باشد. و به راحتی می‌توان عکس‌هایی با فرمت RAW گرفته و ویرایش کرد چرا که فرمت RAW در بین طراحان حرفه‌ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است چون می‌توانید به تصاویر خام برای افزودن افکت و ویرایش‌ها دسترسی داشته باشید. البته خروجی‌های دیگری مانند JPEG را نیز فراهم می‌کند. با فتوشاپ اکسپرس می‌توانید عکس‌ها را به آثار هنری تبدیل کنید و امکان استفاده از بیش از 80 استایل و تعدادی فیلترهای آماده را دارید که کاملا می‌توانید روی کنتراست رنگ و نور تصویر خود تسلط داشته باشید و حتی می‌توانید واترمارک متن یا لوگو به عکس خود اضافه کنید خلاصه اگر دنبال یک برنامه جامع و کاملی برای ویرایش عکس هستید می‌توانید از Photoshop Express استفاده کنید.

برنامه VSCO Cam

نرم افزار ویرایش عکس

برنامه VSCO Cam از محصولات شرکت معروف Visual Supply می‌باشد که ابزارهای تخصصی برای تولید محتوا فراهم می‌کند و تعداد دانلودهای آن در گوگل پلی به بیش از 50 میلیون می‌رسد و در حال حاضر ورژن 84 آن در دسترس قرار گرفته است. این نرم افزار از بهترین برنامه های دوربین و ادیتور حرفه ای عکس به شمار می‌رود که از طریق آن می‌توان با گوشی در حالت RAW عکس گرفت و تعادل رنگ سفید و ISO و Exposure را دستی تنظیم کرد. به محض عکس گرفتن فقط باید به استودیو VSCO بروید تا فیلترهای طراحی شده تخصصی را روی تصویر اعمال کنید تا یک نتیجه حرفه‌ای و منحصر به فردی را آماده کنید. در این برنامه به صورت ماهانه فیلم‌های جدید استوک اضافه می شوند.

برنامه PicsArt

نرم افزار ویرایش عکس

یکی دیگر از معروف‌ترین برنامه های ادیتور تصاویر ، اپلیکیشن PicsArt است که 500 میلیون کاربر در تمامی سیستم عامل‌ها دارد و در حال حاضر تعداد دانلودهای گوگل پلی آن به بیش از 100 میلیون بار می‌رسد و آخرین آپدیتش در 12 آبان 97 ارائه شده است. همین اول توضیحات عرض کنم که با این برنامه هر بلایی خواستید سر عکس می‌توانید در بیارید. شما با پیکس آرت می‌توانید عکس را کات کنید و با تصاویر دیگر ادغام کنید یا متن و پس زمینه و فریم به عکستان اضافه کنید و همچنین امکان ساخت عکس‌های کلاژ با قالب‌های رایگان را دارید و با ابزارهای هزارتایی که فراهم کرده به طور کامل می‌توانید تصاویر را ویرایش کنید و شامل مجموعه‌ای از افکت‌ها با پشتیبانی از الگوریتم‌هایی بر پایه هوش مصنوعی می‌باشد. پیکس آرت در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می‌شود که البته با پرداخت هزینه به قابلیت‌های کامل برنامه دسترسی خواهید داشت.

این مقاله بهانه‌ای بود تا شما را با سایت ترفند سیتی به آدرس www.tarfandcity.com آشنا کنیم.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حتما دنلودش کنید

  2. وای خیلی دنبال اینجور برنامه هایی میگردم واقعا