سامسونگ گلکسی ای 20

مشخصات گلکسی ای 20 اس سامسونگ افشا شد؛ عرضه در آینده نزدیک

سامسونگ اخیرا گوشی های گلکسی A50s و A30s را معرفی کرد. حالا مشخصات گلکسی ای 20 اس (Galaxy A20s) هم فاش شده است تا نشانه‌ای از عرضه‌‌ی قریب‌الوقوع آن باشد.

فهرست مشخصات گلکسی ای 20 اس را وب‌سایت هندی 91mobiles منتشر کرده است. بر این اساس، گوشی جدید سامسونگ از چیپست 14 نانومتری اگزینوس 7884 قدرت خواهد گرفت که پیش‌تر در گلکسی A20 هم تعبیه شده بود. این تراشه‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز است که با 4 گیگابایت رم  و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

مشخصات گلکسی ای 20 اس سامسونگ

ظرفیت باتری دستگاه در این لیست، 3000mAh قید شده است؛ یعنی هزار میلی‌آمپر ساعت کمتر از باتری سامسونگ گلکسی ای 20 که برای نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی یک گوشی، جای تعجب دارد. رنگ‌های قابل عرضه نیز، آبی و مشکی خواهد بود.

از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی A20s باید به دو سیم کارته بودن، پشتیبانی از شبکه 4G و بلوتوث ورژن 4.2 اشاره کنیم. درگاه micro-USB، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، شتاب‌‌سنج، سنسور نور و مجاورت نیز در این گوشی هوشمند وجود خواهد داشت.

البته در اینجا جزئیاتی از دوربین گلکسی ای ۲۰ اس دیده نمی‌شود؛ اما پیش‌تر وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA)، وجود دوربین سه‌گانه و صفحه نمایش 6.49 اینچی Infinity-V را در این گجت تایید کرده بود.