انرجایزر E241

گوشی انرجایزر E241 و E241S مجهز به سیستم عامل KaiOS معرفی شد

شرکت انرجایزر دو گوشی موبایل ساده به نمایشگاه IFA 2019 آورد. گوشی انرجایزر E241 و E241S از سیستم عامل KaiOS قدرت گرفته‌اند.

انرجایزر، به عنوان یکی از برندهای محبوب تولید لوازم جانبی گوشی موبایل همچون انواع پاوربانک، در نمایشگاه IFA 2019 دو گوشی موبایل ساده معرفی کرد. گوشی انرجایزر E241 و E241S کاملا شبیه به یکدیگر بوده و تفاوت اصلی آن‌ها پشتیبانی و عدم پشتیبانی از نسل چهارم شبکه موبایل محسوب می‌شود. مدل E241 تنها تحت شبکه 2G و 3G کار کرده و مدل S از اتصال 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

وجود نرم افزارهای متعدد برای انرجایزر E241

سیستم عامل KaiOS بستر نرم افزاری آن‌ها است. به لطف این پلتفرم موبایل که چند سالی است که در گوشی های موبایل ساده به کار می‌رود، فاصله بسیار زیاد گوشی های هوشمند و ساده کاهش پیدا کرده است. د این سیستم عامل، یک سری نرم افزار کاربردی به صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب شده است. به عنوان نمونه می‌توان به واتس اپ، یوتیوب، فیس بوک و گوگل مپس اشاره کرد.

انرجایزر E241 و E241s حتی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کنند. کاربران همواره می‌توانند با مراجعه به فروشگاه KaiStore، نرم افزارهای بیشتری نصب کنند. به لطف پشتیبانی از اتصال 4G در مدل S، تماشای ویدیو در یوتیوب یا برقراری تماس تلفنی در واتس اپ بدون دردسر خواهد بود.

انرجایزر E241

هر دو مدل از یک کیبورد سنتی T9 بهره می‌برند. به وسیله لمس کلید میانی دکمه‌های ناوبری، دستیار صوتی گوگل را فراخوانی خواهید کرد. نمایشگر آ‌ن‌ها 2.4 اینچی است. انرجایزر E241 و E241s به صورت همزمان و دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند. آن‌ها با وجود قرارگیری در دسته‌بندی گوشی های ساده، از سیستم مسیریابی جی پی اس پشتیبانی کرده و به چیپ وای فای مجهز شده‌اند.

به لطف باتری 1900 میلی‌آمپر ساعت آن‌ها، می‌توان برای 6 روز به دور از منبع انرژی دوام آورد. این میزان شارژ برای برقراری 28 ساعته مکالمه تلفنی یا تماشای 9 ساعت ویدیو کافی است. هر دو مدل به دوربین اصلی و سلفی مجهز هستند، در نتیجه داخل واتس اپ، امکان برقراری تماس‌های ویدیویی نیز وجود دارد. دوربین پشتی به فلاش ال ای دی نیز مجهز شده است. شرکت سازنده سه سال گارانتی برای محصولات در نظر گرفته و انرجایزر E241 و E241S را در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد کرد.

قیمت مدل E241 برابر 29 دلار است. برای خرید مدل S با پشتیبانی از اتصال 4G باید 34 دلار پرداخت کنید. هنوز زمان عرضه دو گوشی به بازار مشخص نشده است.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*