موتورولا وان زوم

موتورولا وان زوم با دوربین چهارگانه 48MP و بزرگ‌نمایی 3x معرفی شد

موتورولا وان زوم (Motorola One Zoom) بهترین گوشی در بین مدل‌های فعلی موتو محسوب می‌شود.یک موبایل 6.4 اینچی که به اسنپدراگون 675 و دوربین چهار‌گانه مجهز است.

صفحه نمایش 6.4 اینچی دستگاه، وضوح +1080p دارد و از اسکنر اثر انگشت هم میزبانی می‌کند. موتورولا وان زوم در قدرت گرفتن از چیپست اسنپدراگون 675 کوالکام، با موتو زد 4 وجه اشتراک دارد؛ اما همان‌طور که از نامش پیداست، دارای دوربین‌های ارتقا یافته‌ای است.

در پنل پشتی، همان سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی (0.8 میکرومتری) با لنز f/1.7 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) را داریم. دوربین سلفی نیز همچنان 25 مگاپیکسلی و دارای پیکسل‌های 0.9 میکرومتری است. اما در حالی که موتو Z4 فاقد دوربین دیگری بود، موتورولا One Zoom سه دوربین اضافه در پنل پشتی خود دارد.

یکی 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر و OIS، دیگری 16 مگاپیکسلی فوق عریض (117 درجه) و آخری هم سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی است. کاربران می‌توانند روی تکنولوژی Quad Pixel هم برای عملکرد بهتر دوربین در محیط‌های کم‌نور، حساب کنند.

بدنه موتو وان زوم از آلومینیم صیقل خورده‌ی سری 6000 ساخته شده؛ محافظت از نمایشگر OLED آن، برعهده‌ی گلس 2.5D تقویت شده است و پنل پشتی دستگاه هم با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. همچنین کمپانی سازنده با استفاده از پوشش نانو P2i، این گوشی را در برابر پاشش قطرات آب، مقاوم کرده است.

باتری موتورولا وان زوم ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع TurboPower پشتیبانی می‌کند. این باتری از طریق درگاه USB-C با توان 15 وات شارژ می‌شود. خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متر هدفون هم جزو امکانات این گجت به شمار می‌رود.

دستگاه دارای 4 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و علاوه بر دو سیم کارته بودن، یک خشاب اختصاصی هم برای کارت microSD دارد. قیمت موتورولا وان زوم 400 یورو اعلام شده و از امروز در معرض فروش قرار گرفته است.

تیزر معرفی موتورولا وان زوم

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*