هیوندای i10 مدل 2020

هیوندای i10 مدل 2020 برای عرضه در بازار اروپا معرفی شد

هیوندای i10 مدل 2020 معرفی شد. نسل جدید هیوندای آی 10 برای عرضه در بازار اروپا با تغییرات ظاهری و درونی زیادی مواجه شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت هیوندای از نسل جدید آی 10 پرده برداشت. البته این هاچ بک کوچک در اروپا ارتقا پیدا کرده است و برای این بازار تولید خواهد شد. طراحان برای ظاهر بیرونی و داخلی هیوندای i10 مدل 2020 تغییرات زیادی را نسبت به نسل قبل در نظر گرفتند. طراحان شرکت کره‌ای با ایجاد تغییراتی توانستند ارتفاع این هاچ بک را حدود 20 میلی‌متر کاهش داده و 20 میلی‌متر به عرض آن اضافه کنند که همین تغییر ظاهر آن را جذاب کرده است. نسل جدید این هاچ بک کره‌ای از رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی سفارشی جدیدی بهره می‌برد.

مشخصات هیوندای i10 مدل 2020

هیوندای i10 مدل 2020

در نمای جلویی این خودرو شاهد جلوپنجره عریضی هستیم که طراحان در گوشه‌های آن دی‌لایت‌های LED با شکل دایره‌ای نصب کرده‌اند. در پروفیل جانبی نیز شاهد نمایی عضلانی هستیم و حالا با دماغه هماهنگی بیشتری پیدا کرده است. از مهم‌ترین ویژگی جانبی این خودرو می‌توان به طرح X شکل ستون‌های C و آینه‌های جانبی مشکی رنگ آن اشاره کرد. هیوندای i10 مدل 2020 در 10 رنگ شامل خاکستری، نقره‌ای براق، آبی قهرمانی، قرمز گوجه‌ای، آبی سنگی، برنجی، آبی فیروزه‌ای، مشکی فانتوم، سفید قطبی و قرمز اژدها به بازار عرضه خواهد شد و حتی مشتریان قادر خواهند بود برای سقف آن رنگ مشکی یا قرمز را نیز سفارش دهند تا با رنگ بدنه متمایز شود.

هیوندای i10 مدل 2020

طراحان برای طراحی داخلی هاچ بک هیوندای آی 10 از سبک جوان‌گرایی استفاده کردند. در کابین شاهد یک غربیلک فرمان ساده سه پرده هستیم و یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی با قابلیت کارپلی و اندروید اتو نیز دیده می‌شود. برای روی داشبورد و روی دری‌ها نیز از طرح لانه‌زنبوری سه‌بعدی جذابی استفاده شده است. مشتریان می‌توانند این خودرو را در دو مدل 4 صندلی و 5 صندلی خریداری کنند.

هیوندای i10 مدل 2020

مالکان این خودرو در نسل جدید هیوندای آی 10 از شارژر بی‌سیم و یک اپلیکیشن گوشی هوشمند برخوردار خواهند شد که با آن می‌توانند برخی از بخش‌های خودرو چون تنظیمات سیستم تهویه را از راه دور کنترل کرد. این خودرو از لحاظ ایمنی نیز از ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دستیار جلوگیری از برخورد جلو، سیستم هشدار توجه راننده، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و هشدار محدودیت سرعت و دستیار نوربالا خودکار با قابلیت جابه‌جایی بین نورهای بالا و پایین بهره می‌برد.

هیوندای i10 مدل 2020

هیوندای i10 مدل 2020 با دو موتور مختلف روانه بازار خواهد شد که فاقد توربو شارژر بوده و هردو تنفس طبیعی خواهند بود. پیشرانه اول یک موتور 1 لیتری 3 سیلندر است که می‌تواند قدرتی معادل 66 اسب بخار و گشتاور 96 نیوتن‌متری را ارائه کند. موتور دوم که کمی بزرگ‌تر است 1.2 لیتری 4 سیلندر بوده و قدرتی برابر با 82 اسب بخار و گشتاور 118 نیوتن‌متری را تولید می‌کند. هیوندای قصد دارد برای این هاچ بک کوچک خود در آینده یک موتور 3 سیلندر سازگار با سوخت LPG را نیز در نظر بگیرد. قدرت تولید شده از هر دو موتور توسط گیربکس 5 سرعته دستی به صورت استاندارد به چرخ‌ها منتقل می‌شود، اما مشتریان با پرداخت مبلغی اضافه می‌توانند گیربکس 5 سرعته اتوماتیک را برای این خودرو سفارش دهند. این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه فرانکفورت معرفی خواهد شد و از نیمه نخست سال 2020 میلادی شاهد عرضه آن به بازار اروپا خواهیم بود.

تصاویر هیوندای آی 10 مدل 2020