هدفون دور گردنی جدید سونی

هدفون دور گردنی جدید سونی WI-1000XM2 معرفی شد

هدفون دور گردنی جدید سونی WI-1000XM2 در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. سیستم نویز کنسلینگ این هدفون در مقایسه با مدل‌های قبلی پیشرفت فراوانی داشته است.

محصول جدیدی از سری 1000X هدفون‌های وایرلس سونی معرفی شد. هدفون دور گردنی جدید سونی WI-1000XM2 در مقایسه با قبل به سیستم نویز کنسلینگ قوی‌تری مجهز شده و به همین دلیل کاربر را به صورت کامل در موزیک غرق خواهد کرد.

هدفون WI-1000XM2 را می‌توان مدلی بین هدفون رو گوشی WH-1000XM3 و ایرباد بلوتوثی WF-1000XM3 دانست. هر دو مدل نام برده از نظر قابلیت نویز کنسلینگ و همچنین دوام باتری در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. هدفون دور گردنی جدید، در این دو زمینه باز هم بهبود پیدا کرده است.

هدفون دور گردنی جدید سونی

در مدل WI-1000XM2، از همان پردازشگر مخصوص از بین بردن نویز QN1 که سونی پیشتر در WH-1000XM3 به کار بسته بود، استفاده شده است. این پردازنده مسئول از بین بردن نویز موجود در پس‌زمینه و محیط است. به این ترتیب حین قرار داشتن در هواپیما یا خیابان، صداهای مزاحم پیرامون، مزاحم گوش دادن به موسیقی نخواهد شد.

اپلیکیشن موبایل سونی به کاربر اجازه می‌دهد میزان صدای وارد شده به گوش کاربر از محیط را کنترل کند. به این ترتیب حین قرار داشتن در خانه، اطرافیان برای صدا کردن شما مجبور به فریاد زدن نشده و در زمان رانندگی یا پیاده‌روی، خود را به خاطر غرق شدن در موزیک به خطر نخواهید انداخت! می‌توانید حالت Adaptive Sound Control را فعال‌ کرده و کنترل میزان صدای وارد شده از محیط را به خود هدفون بسپارید.

همانند محصولات قبلی از سری 1000X سونی، مدل جدید دارای ورودی درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری بوده و می‌تواند از طریق بلوتوث نیز به گوشی هوشمند متصل شود. به این ترتیب در زمان مسافرت‌های هوایی، در صورت در اختیار داشتن کابل، قادر خواهید بود هدفون را به سیستم پخش مدیای رو به روی خود متصل کنید.

زمان عرضه و قیمت هدفون دور گردنی جدید سونی

دوام باتری جدیدترین هدفون سونی 10 ساعت اعلام شده است. به لطف وجود درگاه یو اس بی C روی آن، ده دقیقه اتصال گجت به برق، برای 80 دقیقه پخش موسیقی باتری را شارژ خواهد کرد. ابرهای داخل گوشی متعددی با ابعاد گوناگون، برای هدفون پشت گردنی جدید سونی در نظر گرفته شده است. فروش محصول از دی ماه سال جاری آغاز می‌شود. برای خرید آن در کشورهای اروپایی باید 300 یورو پرداخت کنید. قیمت در انگلستان 300 پوند است. محصول در آمریکا به قیمت 370 دلار به فروش خواهد رسید.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید