ال جی کی 50 اس

نگاهی بر مشخصات ال جی کی 50 اس و کی 40 اس ؛ میان‌رده‌های مقاوم

گوشی‌های ال جی کی 50 اس (LG K50S) و کی 40 اس (LG K40S) به نمایشگاه ایفا 2019 آمده‌اند و همین فرصتی شده تا فعالان حوزه تکنولوژی از نزدیک به بررسی میان رده‌های جدید این شرکت کره‌ای بپردازند.

ال جی در نمایشگاه IFA 2019 از گوشی ال جی جی 8 ایکس با نمایشگر ثانویه و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی رونمایی کرد، اما گوشی‌های ارزان‌تر خود را هم فراموش نکرده و ال جی کی 50 اس و ال جی کی 40 اس را به این رویداد آورده تا پیش از عرضه رسمی کاربران بتوانند این موبایل‌ها را که شرکت سازنده، آن‌ها را «مقاوم» می‌داند در دست بگیرند.

مشخصات فنی ال جی کی 50 اس

ال جی کی 50 اس

گوشی LG K50S از صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 پیکسلی بهره می‌برد که بر اساس بررسی اولیه وبسایت Gsmarena روشنایی و کیفیت صفحه قابل توجه نبوده است.

به نظر منتقدان، جنس پلاستیک بدنه گوشی خیلی خوب به نظر نمی‌رسد و بر روی بخش پشتی بدنه کی 50 اس بیش از اندازه جای انگشتان کاربران باقی می‌ماند و آنها از ظاهر بخش پایین صفحه نمایش نیز راضی نبوده‌اند و این قسمت را بی‌رمق و رنگ و رو رفته خوانده‌اند، اما این شما هستید که به عنوان یک خریدار باید از ظاهر گوشی راضی باشید.

ال جی کی 50 اس دوربین سه‌گانه را در خود جای داده که از یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی در کنار سنسورهای 13 مگاپیکسل اصلی و 5 مگاپیکسل اولترا واید تشکیل می‌شود. همچنین کره‌ای‌ها یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را برای این موبایل در نظر گرفته‌اند.

شاید عجیب باشد، اما ال جی کی ۵۰ اس کمی از گلکسی نوت 10 پلاس هم بزرگتر است! در نتیجه شما باید با هر دو دست از این موبایل استفاده کنید.

مشخصات فنی ال جی کی 40 اس

ال جی کی 50 اس

ال جی کی 40 اس صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد، اما این تفاوت 0.4 اینچی خیلی باعث کوچک‌تر شدن آن نشده، زیرا گوشی LG K40S هم لبه‌های بزرگ و سیاه رنگی در بخش جلویی دارد و اگر دستان بزرگی ندارید، از این تلفن هوشمند هم باید دو دستی استفاده کنید!

ال جی کی ۴۰ اس در پشت خود دوربین دوگانه دارد که از یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی میان رده کوچک‌تر ال جی همانند کا 50 اس بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند. این دستگاه با رم 2 یا 3 گیگابایت عرضه خواهد شد، در حالی که حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد و از طریق کارت حافظه micro SD قابل افزایش است.

همانطور که مشاهده می‌کنید این گجت ها ویژگی چندان چشمگیری ندارند، اما با توجه به مقاومتی که ال جی از آن حرف می‌زند و قیمت‌گذاری مناسب، احتمالا در بازار بتوانند جامعه هدف مناسب خود را پیدا کنند.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*