ویوو وی 17 پرو

ویوو V17 پرو با دوربین پاپ آپ دوگانه در رندرهای رسمی ظاهر شد

پیش‌تر هم از ویوو V17 پرو و دوربین سلفی دوگانه آن شنیده بودیم. اما حالا با انتشار برخی اطلاعات و رندرهای رسمی، تصویر روشن‌تری از موبایل جدید vivo داریم.

گوشی ویوو V17 پرو دارای پنل 6.44 اینچی سوپر آمولد و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. این نمایشگر، محتوا را با وضوح 2240 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 21 به 9 نمایش خواهد داد.

نبود نشانی از بریدگی ناچ در پنل جلو، به معنای وجود مکانیسم پاپ آپ در دستگاه است که باعث بیرون آمدن دوربین دوگانه از لبه بالایی می‌شود. دوربین سلفی اصلی را که سنسور 16 مگاپیکسلی و لنز زاویه باز دارد، یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی همراهی می‌کند.

در پنل پشتی ویوو وی 17 پرو، ماژول چهارگانه‌ای را می‌بینیم که متشکل از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض است. دو عضو دیگر این مجموعه هم فاقد لنز تله‌فوتو هستند و سنسور 2 مگاپیکسلی دارند. احتمالا یکی نقش عمق‌سنجی را عهده‌دار خواهد بود و برای دیگری شاید بهترین حدس، لنز ماکرو باشد.

از چیپست اسنپدراگون 675 باید به  عنوان قلب تپنده‌ی ویوو V17 پرو نام ببریم؛ تراشه‌ای که کمپانی چینی برای ساخت ویوو وی 15 پرو هم به‌کارگیری کرده بود. درباره رم و حافظه داخلی اما باید به ظرفیت 8 و 128 گیگابایت اشاره کنیم. وظیفه‌ی تامین انرژی این مجموعه را نیز یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*