ام وی ام ایکس 33 فیس لیفت

ام وی ام ایکس 33 فیس لیفت به زودی در بازار ایران عرضه می‌شود + تصاویر

نخستین تصاویر ام وی ام ایکس 33 فیس لیفت منتشر شد. مدیران خودرو این شاسی بلند چینی را با تغییرات ظاهری و فنی به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه با امکانات و مشخصات MVM X33 جدید آشنا می‌شویم.

اخیرا تصاویر جدیدی از ام وی ام ایکس 33 در فضای مجازی منتشر شد که شاهد ظاهر جدید این خودرو چینی هستیم. طراحی جدید ام وی ام ایکس 33 آن را به مدل‌های جدید چری شبیه کرده است. جلوپنجره این خودرو نسبت به قبل کاملا با تغییر همراه بوده و طراحان در دو طرف جلوپنجره از چراغ‌های LED ویژه روز استفاده کردند. اگر قبلا خودرو چری تیگو 8 را دیده باشید با نگاه به جلوپنجره ام وی ام ایکس 33 و به خصوص طرح مشبک وسط آن متوجه شباهت زیاد این دو خودرو خواهید شد. این تصاویر که در شهر بم به ثبت رسیده‌اند به خوبی نشان می‌دهند رینگ‌های ام وی ام X33 نیز دچار تغییر شده و به یک رینگ جذاب 10 پره تبدیل شده است. همچنین طراحان رنگ آینه‌های جانبی را نیز به رنگ مشکی تغییر داده‌اند.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس 33 فیس لیفت

ام وی ام ایکس 33 فیس لیفت

شرکت مدیران خودرو تاکنون در خصوص مشخصات فنی فیس لیفت ام وی ام X33 اطلاعاتی را منتشر نکرده است، اما برخی از منابع خبری عنوان کردند به احتمال زیاد این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره خواهد بود که قادر است قدرتی معادل 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متری را تولید کند. این موتور به پیشرانه خودروهای تیگو 7، تیگو 8، آریزو 5 توربو و آریزو 6 شباهت زیادی دارد.

ام وی ام ایکس 33 فیس لیفت

با توجه به اینکه این موتور دارای طراحی به‌روزتری نسبت به گذشته است، انتظار می‌رود از ام وی ام ایکس 33 فیس لیفت شتاب و کشش بهتری را ببینیم. مدیران خودرو با هدف کسب فروش بیشتر و جلوگیری از ضررهای فعلی قصد دارد این خودرو را با به‌روزرسانی‌های زیادی به بازار عرضه کند، اما از زمان عرضه و قیمت آن هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*