اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) به صورت رسمی رونمایی شد

شرکت اپل سرانجام از نسل جدید ساعت‌های خود به شکل رسمی رونمایی کرد. اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

اپل واچ سری 5 رسما معرفی شد و این بار ویژگی نمایشگر همیشه روشن (always-on display) خواهد داشت. این سری جدید قرار است در مدل‌های تیتانیومی و سرامیکی عرضه شود.

ویژگی‌های جدید اپل واچ سری 5

مدل جدید اپل واچ از نظر طراحی و سایز، شباهت زیادی به اپل واچ سری 4 دارد اما ویژگی‌های تازه‌ای به آن اضافه شده که بدون شک مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت. سری 5 دارای ویژگی نمایشگر همیشه روشن خواهد بود و حالا برای دیدن ساعت نیازی به حرکت دادن مچ دست نیست. طبق اعلام اپل، این سری جدید با اینکه از ویژگی نمایشگر همیشه روشن استفاده می‌کند اما همان عمر باطری 18 ساعته مدل قبلی را خواهد داشت.

اپل واچ سری 5

دیگر ویژگی‌های جدید این سری، وجود یک قطب نمای داخلی و قابلیت تماس اضطراری برای کشورهای بین المللی است. شما با استفاده از نرم افزار نقشه‌های موجود بر روی ساعت، حالا بدون نیاز به یک گوشی اپل، می‌توانید ببینید که به کدام مسیر می‌روید. وجود تماس اضطراری نیز بدون شک اتفاق خوبی به نظر می‌رسد. شما حالا با فشردن و نگه داشتن یک دکمه، می‌توانید یک تماس اضطراری برقرار کنید و برای این کار نیازی به گوشی اپل خود نخواهید داشت.

سری 5 از صفحه نمایش پلی سیلیکون با دمای پایین (LTPO) جدید بهره می‌برد و این باعث خواهد شد تا از نظر قدرت، نسبت به مدل‌های قبلی، بسیار کارآمدتر باشد. همچنین دیگر نرم افزارهای موجود در ساعت به خوبی به روز رسانی شده‌اند و با ویژگی‌های جدید این ساعت کاملا هماهنگ هستند.

سری 5 در مدل‌های آلومینیومی و تیتانیومی عرضه خواهد شد. مدل‌های استیل ضدزنگ و سرامیکی نیز همانند مدل‌های قبلی، در دسترس خواهد بود.

اپل واچ سری 5

زمان عرضه و قیمت اپل واچ سری 5

مدل جی پی اس سری 5 با قیمت 399 دلار و مدل متصل سلولی (cellular connected) با قیمت 499 دلار به فروش خواهد رسید. شما می‌توانید این ساعت‌ها را از هم‌اکنون پیش خرید کنید. این ساعت‌های جدید از تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) به صورت رسمی وارد بازار آغاز خواهند شد. اپل همچنین قسمت سری 3 را به 199 دلار کاهش داده است، بیشترین میزان کاهش قیمت برای این مدل تاکنون.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به نظرم ساعت های هوشمند اپل از همع بهتره

  2. خیلی خوشگله قابیلت هاشم خیلی فوق العادس وای خدا😱

  3. خوب فقط الویز ان بهش اضافه شده تغییر خاصیم نداشته که