آیپد 10.2 اینچی

گالری تصاویر آیپد 10.2 اینچی جدید اپل ؛‌ نگاهی نزدیک به نسل هفتم iPad

آیپد 10.2 اینچی جدید اپل به عنوان نسل هفتم iPad به صورت رسمی در کنفرانس اپل رونمایی شد. در ادامه، نگاهی نزدیک به تبلت جدید اپل خواهیم داشت و تصاویر آن را مشاهده می‌کنیم.

نسل هفتم آیپد با اندازه 10.2 اینچی در رویداد اپل رونمایی شد. این تبلت جدید، سریع‌ترین و بزرگ‌ترین در بین آیپدها نیست، اما با قیمت 329 دلار می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. آیپد 10.2 اینچی جدید اپل که در مقر اپل در کوپرتینو معرفی شد، جایگزین آیپد میان رده 9.7 اینچی سال گذشته می‌شود. این مدل از اپل پنسل یا مداد اپل، کیس اسمارت کیبورد یا صفحه کلید هوشمند و پردازنده A10 برخوردار است.

صفحه نمایش بزرگ‌تر، پشتیبانی از مداد و صفحه کلید و اجرا شدن بر پایه سیستم عامل آیپد یا iPadOS باعث تفاوت این آیپد 10.2 اینچی با آیپد ایر شده است. سیستم عامل آیپد، به‌روزرسانی‌های مولتی تسکینگ یا چند وظیفگی و تغییرات ژست‌های حرکتی را به رابط کاربری تبلت اپل اضافه می‌کند. در ادامه، مشخصات این آیپد را مشاهده می‌کنید:

مشخصات آیپد 10.2 اینچی جدید اپل

  • وزن مدل وای فای: 483 گرم
  • وزن مدل Cellular + وای فای : 493 گرم
  • صفحه نمایش 10.2 اینچی رتینا با وضوح 2160 در 1620 پیکسل و تراکم 264 پیکسل در هر اینچ
  • چیپست A10 با معماری 64 بیتی
  • پردازنده M10
  • دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی
  • دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی

تراشه A10 Fusion قرار گرفته در این تبلت، چندین سال است که در داخل آن وجود دارد و طراحی بدون حاشیه و سیستم احراز هویت تاچ آی دی نیز برای کسانی که به نمایشگرهای لبه به لبه پرچمدار اپل و فناوری تشخیص چهره عادت کرده‌اند، چیز جدیدی نیست. همچنین این آیپد جدید به جای درگاه USB-C در آیپد پرو از درگاه اتصال Lightning استفاده می‌کند. خوشبختانه جک هدفون نیز در این مدل حفظ شده است.

آیپد 10.2 اینچی جدید اپل با متصل شدن کیبورد به یک لپ تاپ با سیستم عامل آی او اس 13 تبدیل می‌شود که می‌تواند رقیبی قابل انعطاف برای کروم بوک‌ها یا لپ تاپ‌های ارزان‌قیمت ویندوزی باشد. در پایان شما را دعوت می‌کنیم چند تصویر زیبا از آیپد جدید اپل را مشاهده کنید:

تصاویر آیپد 10.2 اینچی 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*