هیوندای 45 الکتریکی

کانسپت هیوندای 45 الکتریکی در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد

کانسپت هیوندای 45 الکتریکی معرفی شد. شرکت کره‌ای هیوندای کانسپت هیوندای 45 الکتریکی خود را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

کانسپت هیوندای 45 الکتریکی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 به معرض نمایش درآمد که نمادی از گذشته و نگاهی رو به آینده است. شرکت هیوندای در ساخت این خودرو از مدل پونی کوپه کانسپت 1947 خود الهام گرفت که به خوبی نشان می‌دهد این شرکت خودروسازی برای تولید محصولات الکتریکی آینده برنامه‌ای جدی دارد. شرکت هیوندای برای این کانسپت نام هیوندای 45 الکتریکی را برگزیده است که باز هم به کانسپت پونی کوپه مربوط می‌شود؛ چرا که این خودرو برجسته هیوندای در 45 سال قبل معرفی شد. از طرفی این عدد 45 به زاویه‌های 45 درجه‌ای که در بخش جلو و عقب وجود دارد نیز مربوط می‌شود که به طور کلی طرحی از الماس را به بیننده القا می‌کنند.

معرفی کانسپت هیوندای 45 الکتریکی

هیوندای 45 الکتریکی

شرکت هیوندای برای کانسپت 45 الکتریکی از بدنه‌ای با استایل مونوکوک استفاده کرده است که دارای آیرودینامیک مطلوب و وزن کم است. طبق اعلام هیوندای، در طراحی بدنه این خودرو از هواپیماهای دهه 20 میلادی الهام گرفته شده است. کانسپت هیوندای 45 الکتریکی همانند مدل کلاسیک پونی کوپه از خطوطی واضح و ساختاری مینیمالیستی بهره می‌برد. در کتار این طرح‌های قدیمی در این خودرو، شاهد زبان طراحی اسپرت جدید هستیم. جلوپنجره با چراغ‌های جلو ترکیب شده‌اند که این ترکیب در چراغ‌های عقب هم وجود دارد. از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به پهنای چشمگیر، پروفایل فست بک و درهای معروف به suicide اشاره کرد.

هیوندای 45 الکتریکی

در قسمت زیرین درهای جلو قسمتی برای اعلام وضعیت باتری به واسطه چراغ‌های LED دیده می‌شود که به عنوان سایر نکات برجسته این خودرو می‌توان از آن نام برد. علاوه بر این، سیستم پایش دوربین پنهانی نیز در این خودرو دیده می‌شود که طراحان دوربین‌های جانبی را جایگزین آینه‌های سنتی کرده‌اند. این خودروساز کره‌ای برای کابین نیز فضای ویژه‌ای را برای برطرف کردن نیازهای سرنشینان طراحی کرده است، با توجه به اینکه این خودرو از تکنولوژی خودران بهره می‌برد، از این رو طراحان برای ساخت فضایی آرامش‌بخش و راحت از ترکیب چوب، پارچه و چرم استفاده کرده‌اند.

هیوندای 45 الکتریکی

صندلی‌های کانسپت هیوندای 45 الکتریکی قابلیت چرخیدن دارد و به همین دلیل سرنشینان جلو می‌توانند روبه‌روی سرنشینان عقب بنشینند. بر اساس اعلام شرکت هیوندای، حداکثر فضای کابین به دلیل قوای محرکه تمام الکتریکی این خودرو ایجاد شده است؛ چراکه باتری‌ها و موتورها در بخش خارجی یا زیر قسمت سرنشینان نصب شده‌اند.

تصاویر هیوندای 45 الکتریکی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*