گوشی HTC

استراتژی اچ تی سی در سال جدید: تمرکز روی گوشی‌های میان رده، VR و شبکه 5G

کمپانی HTC برای بازگشت به عرصه‌ی رقابت، اسب خود را زین می‌کند. استراتژی اچ تی سی این است که با تکیه بر تجارب خود در عرصه واقعیت مجازی (VR) و شبکه 5G، گوشی‌های هوشمند خود را بی‌رقیب بسازد.

با رشد 67 درصدی درآمد در ماه آگوست، حالا کمپانی تایوانی سودای بازگشت به دوران اوج را در سر دارد. البته شاید پروژه بازگشت، شروع قدرتمندی نداشته باشد؛ اما هدف اصلی برای سال 2020 تنظیم شده است. استراتژی اچ تی سی در وهله نخست، تمرکز روی گوشی‌های میان‌رده است.

درن چن (Darren Chen) رئیس کمپانی می‌گوید: دو سوم بازار محلی از گوشی‌هایی پر شده که زیر 10 هزار دلار تایوان (320 دلار آمریکا) قیمت دارند؛ پس HTC محصولات بیشتری را در این رده‌ی قیمتی عرضه می‌کند. با این حساب انتظار می‌رود در آینده، مدل‌های بیشتری از دیزایر (Desire) و وایلدفایر (Wildfire) وارد بازار شوند.

استراتژی اچ تی سی

همچنین این کمپانی قصد دارد در سال آینده، فوت‌وفن واقعیت مجازی را وارد گوشی‌های هوشمند خود بکند. در این راه باید با رقبایی مانند گوگل، سامسونگ و شیائومی مواجه شود. تبلیغ و ترویج اپلیکیشن Viveport VR در همکاری با اپراتورها، دیگر برنامه HTC است.

اما در سال 2020، باید منتظر گوشی‌های 5G اچ تی سی هم باشیم که در بهبود تجربه VR اثرگذار خواهند بود؛ زیرا شبکه 5G، سرعت بیشتر و تاخیر کمتری از 4G دارد. در حال حاضر، کمپانی تایوانی روی بازاریابی یک روتر وای‌فای 5G کار می‌کند؛ این گجت، HTC 5G Hub نام دارد.

HTC 5G Hub

ارتقای اگزودوس 1 (گوشی متمرکز بر ارز دیجیتال) هم بخشی از استراتژی اچ تی سی در سال جدید خواهد بود. این کمپانی برای ارائه خدمات در حوزه بیت کوین کش (BCH)، در حال همکاری با Bitcoin.com است که 4.5 میلیون کاربر فعال دارد. در همین راستا، اگزودوس 1 به زودی آپدیتی را دریافت خواهد کرد که اپ Bitcoin.com wallet را با خود به همراه می‌آورد. گام‌های بعدی این همکاری، شامل تخفیف‌هایی برای خرید محصولات اچ تی سی با BCH می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعا دلم واسه پرچمدارای اچ تی سی تنگ شده

  2. جالبه میخوان گوشی های میان رده رو پیشرفته کنن این ک خیلی خوبه