گوشی ریلمی ایکس 2

گوشی ریلمی ایکس 2 با طراحی تمام صفحه در راه است

اطلاعات جالبی از گوشی ریلمی ایکس 2 (Relame X2) به دست آمده است. این گوشی که دوم مهر رونمایی می‌شود، به طراحی تمام صفحه مجهز خواهد بود و با قیمت رقابتی عرضه می‌شود.

ریلمی خودش را آماده‌ی رونمایی از یک گوشی میان‌رده‌ی رو به بالا با نام ریلمی ایکس 2 می‌کند. این گوشی می‌تواند نسخه‌ی اصلاح شده‌ی گوشی ریلمی ایکس همراه با پردازنده‌ای به‌روز شده و برخی تغییرات مثبت باشد. هرچند این برند زیرمجموعه‌ی اوپو به تازگی از نسخه‌ی جدید این خانواده به نام ریلمی ایکس تی پرده برداشته است، اما به اندازه‌ی کافی اطلاعاتی را به دست آورده‌ایم که از یک رویداد معرفی دیگر در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

بر اساس اطلاعات تازه به دست آمده، گوشی ریلمی X2 به یک نمایشگر Super AMOLED با نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 91.9 درصدی مجهز خواهد بود. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر این گوشی قرار خواهد داشت که می‌تواند تنها در عرض 0.36 ثانیه اثر انگشت کاربر را شناسایی کرده و قفل صفحه را بشکند. متاسفانه از اندازه و ابعاد این نمایشگر اطلاعی در دست نیست.

گوشی ریلمی ایکس 2

مشخصات فنی ریلمی ایکس 2

در قلب تپنده‌ی گوشی جدید ریلمی، تراشه‌ی اسنپدراگون 730 جی قرار دارد. این تراشه، بر پایه‌ی فناوری پردازش 8 نانومتری تولید می‌شود و دارای 8 هسته‌ی Kryo 470 خواهد بود. برای بخش گرافیکی آن نیز پردازشگر گرافیکی Adreno 618 انتخاب شده است. علاوه بر این، یک باتری با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد که می‌تواند به لطف فناوری شارژ سریع 0 وات VOOC Flash Charge در مدت زمان کمی به شارژ کامل برسد. از دیگر جزئیات فنی این گوشی باید به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت اشاره کرد.

گفته می‌شود این گوشی قرار است سه شنبه 24 سپتامبر (2 مهر 98) رسما معرفی شود. گجت نیوز آخرین اخبار مربوط به این دیوایس را تحت پوشش خبری قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چ قابلیت هایی داره😍😍

  2. خیلی خوشگله خداییی