دوربین هواوی میت 30 پرو

مقایسه دوربین هواوی میت 30 پرو با آیفون 11 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس و گوگل پیکسل 3 در محیط‌های بسیار تاریک

در این مطلب قصد داریم دوربین هواوی میت 30 پرو را در محیط‌های بسیار تاریک با پرچمداران دیگر یعنی آیفون 11 پرو، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس و گوگل پیکسل 3 مقایسه کنیم.

در حالی که گوشی هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) به تازگی با سخت افزار و دوربین قدرتمند معرفی شده است، اکنون می‌خواهیم دوربین این گوشی را پرچمداران قدرتمند بازار یعنی آیفون 11 پرو (iPhone 11 Pro)، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (+Samsung Galaxy Note 10) و گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) مقایسه کنیم.

اولین بار این ویژگی را در اوایل سال جاری در گوشی هواوی پی 30 پرو دیدیم و حالا آن را در میت 30 پرو نیز مشاهده می‌کنیم؛ ما در مورد توانایی این گوشی‌ها برای ایجاد تصویر روشن در محیط تاریک و صحنه‌هایی که حتی چشم انسان هم به سختی می‌تواند جزئیات را ببینید، صحبت می‌کنیم. در واقع دوربین جدیدترین پرچمداران هواوی می‌تواند در محیط‌هایی که نور آن به سادگی در چشم انسان قابل مشاهده نیست، تصاویر خوبی را خلق کند.

برای تصویربرداری در صحنه‌های زیر از حالت معمولی دوربین استفاده شده و حتی از حالت شب یا Night Mode نیز استفاده نشده است. مشاهده می‌کنید که با دوربین هواوی میت 30 پرو در چنین صحنه‌های تاریکی هم گرفتن عکس واضح امکان‌پذیر است. در ادامه می‌توانید عملکرد دوربین این گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار را در شرایط نور کم با یکدیگر مقایسه کنید.

مقایسه دوربین هواوی میت 30 پرو با رقبا در نور کم

برای مشاهده عکس‌ها در کیفیت و اندازه واقعی، روی تصویر کلیک کنید.

صحنه اول

در این صحنه مشاهده می‌کنید که گوشی‌های دیگر چقدر در گرفتن عکس در چنین شرایط تاریکی ناتوان هستند، اما هواوی میت 30 پرو عکس واضحی را گرفته است. مسلما در چنین شرایطی باید از حالت شب در آیفون 11 پرو و گلکسی نوت 10 پلاس یا Night Sight در گوگل پیکسل 3 استفاده شود.

صحنه دوم

نمونه دیگری از توانایی هواوی میت 30 پرو در گرفتن عکس از محیط‌های بسیار تاریک که حتی چشم انسان نیز به سختی می‌تواند در چنین شرایطی جزئیات را مشاهده کند.