شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 4 مهر 98

شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 4 مهر 98 اعلام شد. سایپا خودروهای تیبا صندوق دار، کیا سراتو 2000 و سایپا 151 را در روز پنجشنبه ۴ مهر به فروش می‌رساند.

گروه خودروسازی سایپا از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 4 مهر 98 سه خودرو کیا سراتو 2000، سایپا 151 و تیبا صندوق دار با رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی را به صورت نقد و اقساط و فقط به صورت اینترنتی به مشتریان عرضه می‌کند. در طرح فروش اقساطی شرکت سایپا برای مشتریان تسهیلاتی با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه در نظر گرفته است. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و خودروها نیز 30 روز پس از پذیرش به مشتریان تحویل داده می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 4 مهر 98 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

توضیحات:

  • در این بخشنامه امکان صلح یا خرید انصرافی وجود نخواهد داشت.
  • افراد زیر 18 سال قادر به ثبت نام نخواهند بود.
  • در این طرح فروش محدودیت کد ملی در نظر گرفته شده است، از این رو فقط به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو عرضه می‌شود. همچنین آن دسته از خریدارانی که از ابتدای سال 97 برای خرید یک دستگاه از محصولات سایپا ثبت نام کرده باشند، اجازه ثبت نام در این طرح فروش را ندارند.
  • به دلیل لحاظ کردن محدودیت کد ملی در این طرح فروش، مشتریان می‌بایست در زمان درج اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشند؛ چراکه در صورت درج اشتباه اطلاعات، ثبت نام مشتریان باطل شده و وجه پرداختی توسط مشتری نیز به آنها برگشت داده می‌شود.

شرایط فروش سایپا – 4 مهر 98

فروش اقساطی
خودروقیمت خودرومبلغ تسهیلاتنحوه بازپرداخت
سایپا 15140 میلیون و 313 هزار تومان4 میلیون تومان3 چک 4 ماهه
تیبا صندوق دار با رینگ فولادی43 میلیون و 443 هزار تومان5 میلیون تومان
تیبا صندوق دار با رینگ آلومینیومی46 میلیون و 443 هزار تومان5 میلیون تومان
فروش نقدی
نام خودروقیمت فروش نقدی
سراتو 2000295 میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*