سامسونگ Isocell Slim GH1

معرفی حسگر 43 مگاپیکسلی سامسونگ Isocell Slim GH1 با اندازه پیکسل 0.7 میکرومتر

حسگر سامسونگ Isocell Slim GH1 معرفی شد. این سنسور 43.7 مگاپیکسلی دارای اندازه پیکسل 0.7 میکرومتر بوده و در نور کم نیز می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کند.

سامسونگ جدیدترین سنسور دوربین خود را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد. ایزوسل اسلیم جی اچ 1 (ISOCELL Slim GH1) نام جدیدترین حسگر سامسونگ است که دارای رزولوشن 43.7 مگاپیکسل (7968 در 5480 پیکسل) بوده و اولین سنسور تولیدی با اندازه پیکسل 0.7 میکرومتر است.

ویژگی‌های سنسور سامسونگ Isocell Slim GH1

سنسور دوربین جدید سامسونگ تصاویر 10.9 مگاپیکسلی بسیار باکیفیتی می‌گیرد و برای گوشی های هوشمند با ضخامت کم و نمایشگر تمام صفحه ساخته شده است. این به سامسونگ اجازه می‌دهد تا بدون کاهش کیفیت دوربین، اندازه صفحه نمایش محصولات آینده خود را افزایش دهد.

سامسونگ Isocell Slim GH1

حسگر سامسونگ Isocell Slim GH1 چهار سنسور با حساسیت به نور 1.4 میکرومتر پیکسل را با هم ادغام کرده و به این ترتیب می‌تواند تصاویر واضح و باکیفیتی در شرایط نور کم تهیه کند. سنسور جدید سامسونگ همچنین قادر به جداسازی و ایزوله کردن پیکسل‌ها است که این موضوع نیز باعث ایجاد تصاویری زنده و واضح می‌شود. علاوه بر آن، لرزشگیر دیجیتالی تصاویر (EIS)، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز قدرتمند یا Super PD برای اتوفوکوس سریع و real-time HDR در این سنسور گنجانده شده‌اند.

سامسونگ Isocell Slim GH1

در بخش فیلمبردای هم سنسور سامسونگ ایزوسل اسلیم جی اچ 1 توانایی ضبط ویدیوهای 4K را با نرخ 60 فریم بر ثانیه بدون برش یا کاهش رزولوشن دارد. بر اساس اعلام سامسونگ، تولید انبوه این حسگر جدید از اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به نظرم کیفیتی درش نیست وتکنولژیش کهنه و قدیمیه

  2. سامسونگ به جای تولید سنسور بره سبزی بفروشه
    این سنسور بنجل لرزشگیر اپتیکال نداره که برای ثبت تصاویر با کیفیت و خروجی بهتر نقش مهمی ایفا میکند
    این سنسورهای بی کیفیت فقط بدرد گوشی های بنجل شیائومی میخوره

  3. سامسونگ فقط تولید کننده هس نه کیفیت و اینجور چیزها براش اهمیتی نداره اونم تکنولوژی قدیمی سنسور ها رو تولید میکنه و برای گوشی های چینی هس این سنسور.

  4. سال 2019 سال تولید سنسورهای بی رقیب دوربین توسط سامسونگه که به زودی بیشتر برنده های جهان مجبور به استفاده از این محصولات خواهند بود،از سال 2020 به بعد پادشاه دوربین های جهان سامسونگ خواهد شد