تست سقوط آیفون 11 پرو مکس

تست سقوط آیفون 11 پرو مکس و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (گجت تی وی)

آیفون ۱۱ پرو و سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس چقدر در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم هستند؟ در ادامه، ویدیوی مقایسه تست سقوط آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 پلاس را مشاهده می‌کنید.

بر خلاف گلکسی اس 10، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (+Samsung Galaxy Note 10) کاملا با لایه محافظ گوریلا گلس 6 پوشانده شده است و به این ترتیب این گوشی باید در برابر سقوط‌های معمولی از ارتفاع نه چندان زیاد مثلا سقوط از داخل جیب شما، مقاوم باشد. اما آیا گلکسی نوت 10 پلاس می‌تواند لقب دارنده سخت‌ترین شیشه در یک گوشی هوشمند را از آن خود کند؟

در سوی دیگر، مدل‌های جدید آیفون از جمله آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) نیز در لباس شیشه‌ای بسیار مقاومی قرار دارند. پوشش شیشه‌ای این گوشی نیز ضد خش است، اما آیا از لحاظ استحکام و مقاومت می‌تواند با گوریلا گلس 6 گلکسی نوت 10 پلاس مقاومت کند؟ اپل ادعا می‌کند آیفون 11 پرو مکس مقاوم‌ترین پنل شیشه‌ای را در بین گوشی های هوشمند امروزی دارد، اما این ادعا چقدر به واقعیت نزدیک است؟

به همین بهانه در این مطلب به سراغ تست سقوط آیفون 11 پرو مکس و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس رفته‌ایم تا ببینیم کدام یک از این دو گوشی پرچمدار و محبوب در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم‌تر است. در تست سقوط از پشت، روی قاب پشتی هر دو گوشی ترک‌های زیادی مشاهده می‌شود، اما در نوت 10 پلاس کمتر است. در تست سقوط از جلو هم گلکسی نوت 10 پلاس صدمه کمتری نسبت به آیفون 11 پرو مکس دید تا ادعای اپل در خصوص مقاوم‌ترین گوشی جهان زیر سوال برود. در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل تست سقوط آیفون 11 پرو مکس و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

تست سقوط آیفون 11 پرو مکس و نوت 10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه معلومه که گلکسی خیلی بهتر از آیفون