گوشی سامسونگ گلکسی ای 80

تست مقاومت گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 (گجت تی وی)

گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 (Samsung Galaxy A80) یک میان رده گران‌قیمت با دوربین چرخان است. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت گلکسی ای ۸۰ را مشاهده می‌کنید.

چند ماه پیش سامسونگ از یک گوشی میان رده گران قیمت با نام گلکسی ای 80 (Samsung Galaxy A80) رونمایی کرد که دارای نمایشگر تمام صفحه با دوربین چرخان است. سامسونگ امسال تمرکز خود را در گوشی‌های سری A گذاشته و مدل‌های متنوعی از این سری معرفی و عرضه شدند. گلکسی ای ۸۰ نیز گوشی پریمیوم این سری است که نمایشگر آن کمترین حاشیه ممکن را دارد. دوربین اصلی گوشی 48 مگاپیکسلی است و به گونه‌ای طراحی شده که می‌چرخد و به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده می‌شود. لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ToF نیز در کنار این دوربین اصلی قرار گرفته‌اند.

نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد، سیستم عامل اندورید 9.0، تراشه اسنپدراگون 730G، هشت گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 به شمار می‌روند. اما اکنون قصد داریم مقاومت گلکسی ای ۸۰ را بسنجیم تا ببینیم این گوشی با مکانیزم دوربین چرخان چقدر در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر مثل شعله آتش و خمیدگی مقاوم است. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید:

ویدیوی تست مقاومت گوشی سامسونگ گلکسی ای 80

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نکن بابا گوشیش گرونه