گلکسی اس ۱۱ سامسونگ نمایشگر دوگانه

آیا گلکسی اس ۱۱ سامسونگ به نمایشگر دوگانه مجهز خواهد بود؟

پتنت‌هایی از یک گوشی مجهز به نمایشگر دوگانه شبیه به آنچه در گوشی نوبیا زد 20 دیده‌ایم منتشر شده که می‌تواند مربوط به گوشی گلکسی اس ۱۱ سامسونگ (Samsung Galaxy S11) نیز باشد. 

یکی از جدیدترین طراحی‌های موبایل در بازار٬ گوشی‌هایی مجهز به نمایشگرهای دوگانه هستند که از تازه‌ترین آن‌ها می‌توان به گوشی نوبیا زد 20 اشاره کرد. تلاش‌هایی برای قرار دادن یک نمایشگر اضافی کوچک‌تر در جایی از گوشی انجام شده است٬ اما آیا یک نمایشگر مجزا در پشت قاب وجود دارد؟ پتنت‌های مفهومی از سال گذشته منتشر شده است که می‌تواند به ما نشان دهد اگر چنین دیوایسی عرضه شود٬ به چه شکل خواهد بود و چه عملکردی دارد.

هرچند گوشی‌هایی با حفره یا بریدگی روی نمایشگرشان نیز طراحی متفاوت و عجیبی نسبت به گوشی‌های معمولی را ارائه می‌کنند٬ اما همه به دنبال گوشی‌هایی تمام صفحه هستند. این دقیقا همان چیزیست که سامسونگ به آن فکر می‌کند و با توجه به طراحی‌های عجیب و غریبی نظیر دوربین چرخشی در گلکسی ای ٬80 آن را به ما ثابت کرده است. با این حال گوشی نوبیا زد 20 آمد یک راه حل جدیدتر را ارائه کرد و به جای چرخواندن دوربین برای گرفتن یک عکس سلفی٬ یک نمایشگر ثانویه را روی قاب پشتی گوشی قرار داد که در دسترس کاربر قرار گیرد.

گلکسی اس ۱۱ سامسونگ نمایشگر دوگانه

نمایشگر دوگانه ابتدا در گلکسی اس ۱۱ سامسونگ یا گوشی‌های سری گلکسی ای؟

شاید پتنت‌های به ثبت رسیده توسط سامسونگ که به یک گوشی با نمایشگر دوگانه اشاره دارند نیز نشان دهد که سامسونگ به دنبال استفاده از چنین سبک طراحی در گوشی‌های نسل آینده‌ی خود است. حال این سوال پیش می‌آید که آیا این پتنت‌ها مربوط به گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ سامسونگ هستند یا خیر. شاید چنین تغییر در سبک طراحی برای یک پرچمدار زیاد باشد و سامسونگ بخواهد اول از همه این طراحی را با گوشی‌های سری گلکسی A خود بی‌آزمایش و اگر موفقیت آمیز بود٬ آن را در گوشی‌های سری گلکسی S خود نیز به کار بگیرد.