مایکروسافت سرفیس پرو 7

مایکروسافت سرفیس پرو 7 معرفی شد؛ سخت افزار به‌روز شده و قیمت 750 دلاری

تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس پرو 7 (Microsoft Surface Pro 7) رسما معرفی شد. سرفیس پرو ۷ به سخت افزاری به‌روز شده مجهز است و با قیمت پایه 750 دلاری عرضه می‌شود.

شرکت مایکروسافت امروز میزبان بزرگ‌ترین رویداد سخت افزاری سالانه‌ی خود به نام “Surface” و شعار «موارد جدید و نوآورانه» در نیویورک سیتی بود. یکی از آن‌ها سرفیس پرو 7 است که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت. مایکروسافت در ساخت این دیوایس کمتر توجهی به طراحی آن داشته و در عوض زیر قاب آن تغییرات گسترده‌ای داده است.

تغییرات زیر قاب مایکروسافت سرفیس پرو 7

به گفته‌ی مدیران مایکروسافت٬ این نسل مهم‌ترین تغییرات را نسبت به نسل‌های قبل خود داشته است. این تبلت هیبریدی مجهز به ویندوز ٬10 از یک درگاه USB-C بهره می‌برد. USB-C در سالیان اخیر به یک استاندارد مهم در کامپیوترها تبدیل شده است. و سرانجام درگاه Mini DisplayPort نیز از این دیوایس حذف شد.

مایکروسافت سرفیس پرو 7

زیر قاب که میزبان بزرگ‌ترین تغییرات در هفتمین نسل سرفیس پرو است٬ تراشه‌ی نسل دهمی Core i3,i5,i7 حضور دارد. انتظار می‌رود این‌ها پیشرفت چشمگیری را در سرعت خام دیوایس در مقایسه با تراشه‌های نسل گذشته‌ی Core i5,i7 در داخل سرفیس پرو 6 به ارمغان بیاورند. ضمنا بالاترین سطح رم این تبلت هیبریدی 16 گیگابایت است٬ در حالی که یک مدل مقرون به صرفه‌تر 4 گیگابایتی نیز برای عرضه وجود خواهد داشت.

آنچه که مهم‌تر هم هست٬ استفاده از یک حافظه با استاندارد LPDDR4x به جای LPDDR3 خواهد بود که به عملکرد سریع‌تر بارگذاری و ذخیره‌ی فایل‌ها در فضای ذخیره‌سازی سرفیس پرو ۷ می‌انجامد. مایکروسافت یک حافظه‌ی داخلی SSD در محدوده‌ی 128 گیگابایتی تا 1 ترابایتی را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و قیمت پایه‌ی آن نیز 749 دلار است.

یک نمایشگر 12.3 اینچی به نام PixelSense با وضوح 2736×1824 در جلوی قاب این تبلت هیبریدی قرار دارد٬ در حالی که کیبورد تایپ کاور و قلم سرفیس پن نیز بدون تغییر مانده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*